我的網誌清單

2016年10月14日星期五

湯渣咖喱

中午時候,煲咗南瓜素湯,王子突然致電回家,問晚餐有乜嘢食,同佢講煲咗湯,加兩個餸,就夠啦。
佢突然話唔想食飯,想食烤餅,問我改唔改到,得嘅,咁變陣囉,於是就出現咗琴日寫嘅簡易乳酪烤餅。
咁本來啲餸又同烤餅唔夾,又要改改,望住啲湯渣,想想不如整個印度南瓜咖哩,配烤餅應該唔錯。


準備好印度香料,如果無,可以用現成嘅咖哩膽,或者淨係用咖哩粉都可以。


三隻細洋蔥,幾片薑,兩粒蒜頭,攪碎。


鑊內加入油,中火炒洋蔥15-20分鐘。


期間,可以將湯渣略略搞碎。


將洋蔥撥開一邊,加入多一點嘅油,再加入印度香料爆香。


加入湯渣,黑椒碎,鹽,炒勻 。


加入適量水份,加蓋(一定要加蓋,否則啲咖哩汁會飛濺),中火炆15-20分鐘,間中開一開蓋攪勻,以免黏鍋。
完成後不開蓋,焗一小時以上,食前再加熱。


是日晚餐係香煎德國腸伴印度南瓜咖哩,主食係乳酪烤餅。


烤餅好軟淋淋,口感係麵包同班戟嘅混合體,用來點咖哩食真係唔錯。
一個晚餐,已經無咗半盤嘅烤餅。。。


16 則留言:

  1. 臨時變陣都煮到好野, 勁~~

    回覆刪除
  2. 我認為個咖哩汁才是主角,呢餐真係正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得最正係可以讓王子快快樂樂咁食晒啲湯渣

      刪除
  3. 你真係好叻呀~讚讚呀~王子有係食晒呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲好鍾意食添,不過唔係一餐過食哂囉

      刪除
  4. 回覆
    1. 腸類真係我哋名物,品質係好㗎

      刪除
  5. 你真係好犀利可以隨時變陣^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子久唔久會突然好想食某啲嘢,就會要求我諗諗點樣變陣啦

      刪除