我的網誌清單

2016年10月26日星期三

蘋果肉桂布甸批

王子下午嘅會議突然取消,可以提早回家,開心不已。
最開心嘅莫過係三色貓,突然中午見到王子返屋企,好愕然,然後突然變得好嬌嗲,好開心。
午飯過後,外面天色好差。
王子突然跟我說,雪櫃仲有好多蘋果喎,明顯係弦外之音。
不過我都有時間,就用埋剩下嘅十幾個蘋果,做個批出來吧。


今次整嘅係蘋果肉桂布甸批,係健康版嘅蘋果批,好多蘋果,低糖,批皮係用橄欖油而唔係用牛油整。
我好少做批,家中連做批嘅模具都無,有啲疏於練習,但係竟然又整得ok喎,而且,仲好記得點整,完全唔使跟食譜,都整得出。。。
有人不斷食,今晚,唔駛煮飯啦,王子仲主動提議,嚟緊嘅週末,會去同一地點踩單車,順便摘多啲蘋果。。。。。。好明顯,又係弦外之音。

27 則留言:

  1. 如果有其它生果摘,咁你會唔會都滿足王子所有要求呀?

    回覆刪除
  2. 好溫馨,一家三口(=^・^=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家三色貓係屋企最受重視果個啦

      刪除
  3. 疏於練習, 都咁靚, 勁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好耐冇整蘋果批,起碼有成三四年啦

      刪除
  4. 整得好靚,唔似疏於練習。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好耐冇整蘋果批,起碼有成三四年啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 我本來想整另一個口味,被王子ban咗,佢話要一模一樣喎

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢排蘋果開始靚,又係好時候開始整啦

      刪除
  7. 我至like蘋果批,傳統英式,
    但未食過蘋果布甸批,有乜唔同呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 有蓋批通常肥啲,因為個皮要用油整,如果落布甸就可以整無蓋嘅批,而且唔使落咁多糖醬囉

      刪除
    2. 口感都有啲唔同,傳統嘅汁/糖醬會多啲,呢個係軟布甸+蘋果

      刪除
  8. 布甸批好正,咁叫佢努力摘一車返來啦XXXD

    回覆刪除
  9. yummy, I am going to make apple crumble tmr as dessert for a party

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都有諗過整apple crumble pie,不過crumble要用牛油先好食,就放棄咗啦

      刪除
  10. 除了香蕉之外,我唔like有生果的蛋糕,如梨,蘋果,連提子乾,莓乾都怕怕,就算食都會挑晒出黎,以前都小小接受肉桂粉,而家就好抗拒

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我連甜嘢都麻麻地,所以好少整甜品之餘,通常都係食好少,主要都係整俾王子咋

      刪除
  11. 個批好足料呀﹗﹗仲要疏就練習又無批盤都整到咁靚,勁﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,啲蘋果唔使錢嘛,咪狂落囉!哈哈哈
      如果有批盤會整齊好多,上面會無咁岩巉,或者有日遇上合適嘅又有大減價,都應該買返個。。。

      刪除