我的網誌清單

2016年10月4日星期二

入秋

天氣真係開始越來越冷,長袖衫同外套又開始出動啦。
睇怕再過多一兩個星期,又係衣櫥換季嘅時候。
是日,都係普通家常便飯嘢。


清理緊小菜園嘅粟米,於是呢排煲素湯,一定會落粟米。


突然間好想食肉,於是整咗糖醋小排骨,帶點醋香,呢個餸次次整,都食唔停口,王子次次都要求我多啲整,明日帶飯要呢個餸云云。
哈哈,偶然啦,肉不能多吃啊,而且見親呢個餸,佢都控制唔到自己。。。


再來個清炒時蔬,家常便飯,莫過於此。


20 則留言:

  1. 我覺得係早晚凍, 下午有太陽都OK架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋好多日密雲同落雨,今日先第一次見太陽咋

      刪除
  2. 糖醋小排骨,我見到都控制到自己呀!

    回覆刪除
  3. 我覺得依家似冬天呀,皮褸厚襪已經出籠喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋仲未呀,其實我早幾日仲可以著涼鞋㗎

      刪除
  4. 我度落雨又涼,今日日頭得十二度咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣呀,有兩日仲勁大風添

      刪除
  5. 昨天我將自做的麵根上粉炸,也做了個素版咕嚕肉,那糖醋味真係好難抗拒……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得素版都好味呀,可以食到咕嚕嘢,但又唔洗食肉

      刪除
  6. 無肉令人瘦,無竹令人俗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,依家係:有肉未必瘦,無錢令人愁

      刪除
  7. 這裡成年都係熱,好係冇換季嘅問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哋真係冇,我哋就四季好分明,啲時裝店都係分開四季出衫㗎

      刪除
  8. 我響香港仲跪求冬天快d到, 熱到爆><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我豪啲比你吖,琴晚我先同王子嗌凍,今晚真係要換被喇

      刪除
  9. 天氣涼又真係會想食多啲肉嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係,真係會有呢個念頭㗎

      刪除
  10. 我見到糖醋排骨都會食到唔停口架

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味呀,你有時間又整返餐食下啦

      刪除