我的網誌清單

2016年10月29日星期六

周日出走(2)

走入酒村莊,見到好多舊屋呢。


呢間有啲又靚,原來係賣自家製嘅酒同鄉村批。



講過信字,無人看檔㗎,想買自己斟,然後放低銀兩走人。


呢度好多舊屋睇,又有酒賣,所以周日都唔少本地遊客揸車嚟行吓,散下步。




啲屋好新淨,明顯係有打理過。





呢間好迷你,好似玩具屋咁,唔知入面大唔大間呢??


下面兩間係打對面嘅,佢哋各自種咗葡萄樹,然後靠著葡萄樹嘅枝葉,連繫著兩間屋,好別緻啊。




見到好休閒嘅貓星人,坐响高處望住。


一叫佢,真係跑落嚟,好乖添,王子摸佢,佢超開心呢。


遠遠又有隻黑白貓望住我哋,一知道我發現咗佢,即刻扮晒嘢拎歪面。


王子覺得佢好靚,黑色當中有啲花紋,對眼係黃色嘅呢,可惜影唔到佢正面。


繼續行。



又有貓!!


樣子雖然有啲邪惡,但係其實勁乖巧。
又係黃色眼,唔通。。。同上一隻猫係親戚???
呢條真係貓星村,我哋最後加加埋埋,見到成九隻貓。。。
開始,有啲掛住我家嘅三色貓啦。。。


又係時候離開呢個小村莊,繼續行啦。


14 則留言:

  1. 啲貓真係好可愛,起碼夠膽去摸下…
    至於這些歐式大屋,以前我呢度都有,但現已愈來愈少啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔知道紐西蘭都有呢類型嘅屋喎

      刪除
  2. 德國屋的特色似乎大部份都係橫直條,其他歐洲城市好少見,有冇特別原因

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,其實好多歐洲國家都有㗎,不過風格就唔一樣囉,我哋旁邊嘅法國同瑞士都好多㗎

      刪除
  3. 好喜歡小村莊的屋,村內似乎見貓多過見人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有唔少遊人㗎,好多人嚟行下順便買吓酒,不過我無影佢哋入鏡頭咋

      刪除
  4. 回覆
    1. 我見條村得幾條告示,有一半係關於喵星人㗎

      刪除
  5. 呢度好靚喎,個鎮叫乜名呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫Rosswag,啱啱响個葡萄種植區下面,旁邊仲有條河添

      刪除
  6. 回覆
    1. 有時周日冇乜節目,食完午餐行下呢啲都唔錯

      刪除
  7. 貓星人可能聞到你地有貓味,覺得你地友善?

    回覆刪除