我的網誌清單

2016年10月9日星期日

涼拌

天氣開始冷,再加上天氣唔好,家中也開始開暖氣啦。
這天,雖然外面凍冰冰,但係又好想食涼拌菜喎。


香菇肉丸湯,亮點其實係裡面嘅青菜,你大概估唔到係乜嘢菜吧?!
係油麥菜呢,我種油麥菜真係失敗連連,終於種出來,但又長得不肥大,是長長瘦瘦嘅模樣,不過呢,菜味好香濃,而且已經好耐冇聞過油麥菜嘅味道,吃到解解饞也不錯。


家中有貓耳朶,用來拌青瓜,爽爽脆脆,真不錯。


昨天自己搓麵做了煎椰菜餃子,王子吃到捧著個肚。
搓麵時,多做點,今天便可以用來涼拌麵疙瘩作為主食,這東西真好吃,QQ嘅口感,唔想吃飯時,米粉河粉又食厭時,呢個真係一個好選擇。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 除左啲油麥菜,佢唔係好鍾意陣味喎

      刪除
  2. 呢幾日我都想整青瓜貓耳朶,不過又係懶。

    回覆刪除
  3. 油麥菜,貓耳朶唔知係乜添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港名物豆豉鯪魚炒油麥菜你都無食過?!返香港真係要食下。。。
      貓耳朶係細隻啲嘅雲耳,如果用來涼拌,我覺得口感比雲耳好

      刪除
  4. 涼拌麵挺不錯,看圖表以為是豬肉或雞柳肉添啵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得好好味㗎,所以呢幾日都整咗兩次啦

      刪除
  5. 已經要開暖氣😁😁
    妳的廚藝不容致疑,仲識種菜...超掂
    廣東人好少做疙瘩,哩種麵食
    妳先生真有福

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今年好奇怪,好似冇咗秋天咁,一下子變得好凍,不過呢兩日好咗少少
      我比較喜歡到中國大陸較為偏遠嘅地方旅行,所以會食個一啲廣東省少見啲嘅食物,覺得好嘅,我會嘗試做番同樣嘅味道出來。。。

      刪除
  6. 王子看來都幾偏好東方口味^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢ok㗎,但係我反而唔可以成日食西方食品,覺得佢哋比較飽肚,而且煮食方法偏肥,一係就好甜,或者一次過食好多肉

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都係,而且係中式又鍾意,日式又鍾意,韓式又鍾意。。。。

      刪除
  8. 青瓜拌猫耳朵正呀, 我都鐘意咁整架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果涼拌,我覺得貓耳朵比雲耳勝一籌啊

      刪除