我的網誌清單

2016年10月7日星期五

誤解

有好幾天,三色貓變得怪怪,唔係好肯食貓糧。
呢隻貓糧唔係新嘢,佢上一包明明食得好開心,仲好快食晒成包添。
搞乜鬼呢????


起初,我同王子以為佢响外面捉到好多老鼠,所以唔食。
過咗一兩天,佢依然係咁,唔多掂啲貓糧,寧願夜麻麻,凍冰冰,都出去捉老鼠。
我又諗,佢係咪病咗呢??不過,病咗無理由仲咁精神出街喎。。。
突然有一天,佢不斷走入廚房,向王子要零食,王子跟我說,佢大概係被寵壞,唔肯再食貓糧啦。
某天早上,仲頑皮到飛起,响啲零食邊跳來跳去,搞到我有點氣憤,無佢符。
傍晚,我終於忍唔住,倒咗佢啲貓糧,然後開包濕糧俾佢食。
佢彭彭聲咁食,明顯係勁肚餓!!!
原來,係貓糧嘅問題!!!我哋誤解咗佢!!!
我即刻覺得好心痛,原來佢係肚餓,究竟佢肚餓咗幾耐?!
跟住又立即開包新嘅乾糧比佢,又係彭彭聲咁食,仲要來來回回食咗幾次。
跟住又比零食佢,又係食得好開心。
一定係好肚餓啦。。。。。好慘慘貓啊。。。。
搞到我成晚好內疚,不停同王子講,覺得自己係失職嘅貓家長,王子唯有安慰我:我哋仲有比零食佢,而且佢識得捉老鼠,應該唔會太差。
食飽後,王子抱住佢溫馨咗好耐,不久,佢便開始進入夢鄉,回復平時好乖嘅樣。
大概,我仲係有好多嘢唔理解佢,下次,都係要小心啲。。。

21 則留言:

  1. 都係唔明喎,你話啲貓糧唔係新嘢,點解唔食呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,呢啲係奧秘,有時人同寵物之間就係有呢啲嘢,佢哋啲行為好難捉摸
      我睇過網上提出嘅原因,估可能係佢食厭咗呢隻牌子,因為上一包我都係比佢食呢隻牌子

      刪除
  2. 貓貓同狗殺都是一樣,我家豬豬以前都試過類似的情形呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同王子加埋都養過二十幾隻貓狗,真係未試過係咁,唉,我發覺貓難明過狗好多呀

      刪除
  3. 我家dingding都試過,明白明食開日日都狗衝,但就係突然唔中意就唔中意,無得解,總之就主子心,海底針><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係放响度俾佢隨時食㗎,但係就會經常換碟同換走啲舊貓糧,之前佢會自動波食,突然間就完全唔食,真係唔知佢做乜,好難估呀

      刪除
  4. 我也常常給食物隔離三隻貓吃,其中有隻好有性格,要吃鮮牛肉或煮熟的雞肉,如果放耐咗或吸收了別的味道(例如蒜香),咁聞兩下就擺擺尾走呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三色貓都係㗎,佢前主人好錫佢,成日比最好嘅嘢佢食,唔新鮮同平嘢佢唔肯食囉

      刪除
  5. 回覆
    1. 要呀,佢會食厭,要成日幫佢轉牌子同口味㗎

      刪除
  6. 係咪果包擺得耐味道變咗所以佢唔食呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,我通常每次只會開一包,然後將佢密封好保存,呢包已經食咗一半,之前都無嘢,唉,貓真係咁,好多嘢係好突然,估佢唔到囉

      刪除
  7. 我兩位大爺就知哂規矩, 濕野只會係晚餐先有得食 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢平時無濕糧食㗎,獸醫話無乾糧咁好,不過呢排天氣凍,我想佢肥番啲,就兩樣都有得食

      刪除
  8. 我隻猫猫又未試過咁喎, 咁耐以嚟都係食同一隻乾糧, 一樣照食到肥嘟嘟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子都係咁講,佢又係話未試過,所以我諗咗好耐都唔明,有時都好懊惱

      刪除