我的網誌清單

2016年10月23日星期日

森林行

上個週日,天氣好到不得了,過了這村沒這店,咁好天唔出去,真係唔知幾時再見。。。
我同王子決定去行山,來個森林行。
走入森林無耐,就見到訊號發射塔,係提供附近嘅電話,電視,收音機等嘅訊號塔。


秋天,森林內長出大量菇菇。



部份木材已經一早斬好,放响度風乾,佢哋一早有編號同買家。


王子突然大叫,原來藍天突然出現一大群飛鳥,好壯觀。


又有飛機留下嘅人造雲軌跡。


天氣真係好,又暖笠笠,唔出嚟行下真係好浪費。


好多地方,都話俾你聽,秋天,已經走咗一半。




行行下,見到一大堆荒廢嘅蘋果樹,好多好多蘋果呀。。。。


於是揀咗幾棵摘嚟試味。


竟然幾好味喎,同出面買嘅一樣!
立刻叫王子摘多啲,點知條友懶,依依哦哦,咁我唔理佢,淨係講咗句:隨你啦,我仲諗住今晚整蘋果肉桂卷比你做飯後甜品添。。。
我再回頭嘅時候,有人已經趴咗上樹,係咁摘。。。
做人原來真係唔係靠實力,係靠動力。。。


秋天,真係幾靚呢。


24 則留言:

  1. 回覆
    1. 氣溫有二字頭呀!唔出去,真係唔知今年仲有冇咁嘅機會

      刪除
  2. 我朋友家的蘋果樹,一有蘋果不是被蟲蛀就是被雀仔吃到「一岩一忽」,又點有你那邊咁好!

    回覆刪除
  3. 係咁摘。。>>做嘢要有推動力嘛.

    回覆刪除
  4. 天朗氣清,
    真喺郊遊好季節,
    而且仲有野生蘋果摘下,
    妳做嗰款蘋果批
    喺咪捲成似蛋卷咁樣,
    我喺德國&捷克食過幾次,
    好好味呀😊😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係做批呀,我係做包包,中心係肉桂蘋果,不過王子諗過返去同一地點踩單車,順便幫我摘蘋果,咁可能我會做蘋果批呢

      刪除
  5. 野菇會唔會有人摘黎食?香港有人摘野菇煮黎食,食左中毒,無記錯好似要切左個腎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有㗎,但係通常係識嘅先會去摘囉,而且呢度有啲野菇採摘會之類,有搞下野菇採摘活動,我都有諗過參加

      刪除
  6. 喱招真係萬試萬寧咁喎XXXD

    回覆刪除
  7. 我都去過一次森林響加拿大探細妹, 對住開香港嚟講好新鮮!!行咗好耐我妹先講其實佢都係第一次行, 唔係好識路...hahhahaa..當然有驚無險!
    嘩棵樹真係勁多蘋果!!王子真係一隻為食貓!haha.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋要事前plan好路線先可以出發,如果唔係好難搵到路返出去㗎
      王子真係超為食,尤其係甜嘢,絕對忍唔到口

      刪除
  8. 蘋果肉桂卷夠吸引力,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我真係好少整甜嘢,所以又特別有吸引力

      刪除