我的網誌清單

2016年10月13日星期四

簡易乳酪烤餅

是日,做個簡易乳酪烤餅,係免搓同免焗爐版,啱晒懶人。
800g麵粉加入1茶匙鹽,1湯匙糖,拌勻。
加入適量酵母,500g低脂原味乳酪(要先放至室溫),4湯匙橄欖油,拌勻。
慢慢加入約250-300ml暖水,拌勻。




直至見唔到粉粒,麵糰會好濕,用布蓋住。


一個半小時左右,變成咁,可以攪拌吓佢,再用布蓋住。


再過多一個半小時左右,變成咁,成個麵糰軟淋淋,裡面充滿汽泡。


燒熱鑊,中火,掃油,整濕雙手同刮刀,切出一份麵糰,唔好再搓,因為麵團會好黐手,只需要拉成塊狀,放在鑊上,唔駛加蓋,煎至兩邊金黃。
麵糰裡面好多氣泡,個餅好易熟,每面大約煎6-7分鐘已經可以。


煎好就可以放在架上放涼,剛剛做好嘅烤餅外脆內軟,而且好有麵粉香,好味呢。
每次我做嘅份量都好多,因為王子很愛此物,除咗趁熱晚餐時候食,仲要留比佢pack lunch同早餐食。


21 則留言:

  1. 我最近腦閉塞,見到你呢個包包已經好想食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個包好簡單,我唔想搓粉或者開焗爐,就整呢個

      刪除
  2. 你是他的御用廚師、麵包師、甜品師、營養師……王子很幸福啊!

    回覆刪除
  3. 唔怪得一次過整咁多, 原來王子鐘意食

    回覆刪除
    回覆
    1. 其一啦,其二係另外係可以早餐/lunch,翻熱當麵包咁食,份量就要多啲先夠

      刪除
  4. 好似薄形狀,相信好好食,
    港台31有佪節目,介紹外國人來港定居生活,
    今集有位德國男士同港女結婚後,定居香港己兩年
    但在港無法做回自己本行專業,因唔識中文,到處碰壁,最後去咗金鐘太古廣百佳做凍肉員,我買凍肉時喺佢招呼我,好有禮貌,介紹說明好清楚,成日宎,好樂觀,近半年唔見佢返工,睇節目先知佢做咗老闆網上賣大形氣球,佢已識講少少廣東話,仲喺咁笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我覺得要移居一個地方其實唔簡單,尤其係本身同自己文化/語言好唔同嘅地方,或者非移民熱點,需要好樂觀好忍耐好有彈性,好接受到新事物,新環境,人,同文化,所以我真心唔覺得人人都適合移民,真係要好睇性格

      刪除
  5. 好像啲印度薄餅咁,與咖喱食好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 外型有少少似,但係口感就軟啲,同埋唔洗搓囉(懶!!!)
      你好叻呀,我下一篇講吓我煮咗乜嘢伴食

      刪除
  6. Hi Li J,睇左你的 blog 好耐,但從未留過言,因為我電腦白痴,今次膽粗粗試下留言o
    請問麵粉係高筋 or 低筋?
    之前你整過的千層葱花大餅,請問係高筋 or 低筋? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝留言!
      我今次係用100%中筋粉,但有時就會用中筋粉+高筋粉,或者想食健康啲,就會用中筋粉+高筋粉+全麥粉/雜穀粉

      刪除
    2. 上次嘅千層葱花大餅係用100%中筋粉,我覺得呢個用純中筋粉效果會好啲

      刪除
  7. 整左喇! 多謝你個食譜啊!

    回覆刪除