我的網誌清單

2016年10月19日星期三

糖醋排骨

呢排清雪櫃,成日整糖醋排骨,呢樣嘢,王子食極唔厭。
其實都好簡單,啱晒懶人,只係要少少耐性。
鍋內加入少少油,中火先爆香薑,再加入蒜頭,辣椒乾,肉桂條,炒炒。
我唔記得咗加月桂葉,後來加返。


加入1kg排骨,其實最好用腩排,不過我無,是但啦。
加入一大湯匙糖,炒炒。


放入半杯酒,三湯匙生抽,一湯匙老抽,加蓋,用中小火炆。
我用壓力煲,大概加壓15-20分鐘,如果你用普通煲/鑊,就要加多半杯水,加蓋,炆40分鐘左右。
跟住加入三湯匙醋,試味,開大火煮到收汁,就完成啦。
中間記得攪吓佢,免得黏鍋。


呢個餸好開胃,好好送飯㗎。
不過我家王子呢,都興係咁食肉唔食飯。。。。。。。


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,好味又易煮,如果有腩排仲好

      刪除
  2. 有個時期,我都興係咁食肉唔食飯架。。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果啲餸啱食,王子就立刻食少好多飯

      刪除
  3. 我可以吃多些肉,食飯多反而令消化系統頂唔住…嘻嘻……所以我都係無肉不歡!

    回覆刪除
  4. 請問是用什麼醋?黑醋、鎮江醋........

    回覆刪除
    回覆
    1. 深色啲嘅醋就可以,白醋就唔多合適,我今次用意大利陳醋,但係用鎮江醋都得㗎,不過要加多少少老抽俾色囉

      刪除
  5. 之前我老公響街食過糖醋大豆芽, 但我返去整糖醋都整得唔夠街好味, 等我試下你個食譜先, 唔知醋係用邊種呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 糖醋大豆芽我未試過喎,咁啱我屋企發緊啲大豆芽,但我試下先。
      深色啲嘅醋就可以,白醋就唔多合適,我今次用意大利陳醋,但係用鎮江醋都得㗎,不過要加多少少老抽俾色囉

      刪除
  6. 鬼鬼都係鍾意啲甜酸菜式

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部分都係呀,不過我都遇過唔鍾意嘅

      刪除
  7. 睇落好好味﹗﹗要用邊種醋呢?(我屋企只有蘋果醋、蜜糖醋、fish&chips醋、意大利香醋、同純醋...因為大家都怕酸,所以九萬年都用唔到一湯匙...)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味呀呢個,而且味道應該係甜中帶一點點醋嘅酸香,好開胃㗎
      我今次係用深色果種balsamico整,我估係你指嘅意大利香醋

      刪除