我的網誌清單

2016年10月27日星期四

無飯開

是日,無飯開。


早上見到有青口跳樓貨,好巧合,我想飲青口湯喎。
是日例湯兼主食,青口粉絲湯。


仲要有啲小食。
頭盤一:涼拌青瓜貓耳朵。


頭盤二:酸齋拼豉油齋。
唔知乜事,王子今日好想食呢樣嘢,尤其係酸齋,我做嘅份量唔多,轉眼間,已經俾佢食晒,我只係食到一塊咋。
唔夠喉,聽日要再整麵筋,再整多一次酸齋,今次要整一大盤,食過夠先得。。。


22 則留言:

  1. 無飯, 食呢D都已經好豐富啦

    回覆刪除
  2. 你唔好太寵王子,容乜易連一舊都冇得剩㗎……
    試搵日你整蠱下王子,做啲佢唔中意你中意的……諗諗下…佢唔知會唔會找狂…哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咪又係狂寵太太和女兒。。。。。。哈哈哈哈哈。。。。。

      刪除
    2. Stella, 因為我唔抵得冇人寵我……

      刪除
    3. 原來唔關我事,係關你太太和女兒事

      刪除
  3. 可能因為無飯或粉面,王子要靠食晒啲齋先夠飽^^

    回覆刪除
  4. 有湯,有涼拌又有齋,就算無飯開都冇所謂喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有時唔食飯,食呢啲都唔錯

      刪除
  5. 無飯開得你咁豐富o既 !?!?!!! XD
    個青口湯真係好吸引﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企餸少,阿王子大帝一定有嘢講。。。。
      個青口湯好簡單,煮熟啲蘿蔔/芥蘭頭條,加入青口煮到開口,加少少黑椒/白胡椒,鹽(如需要),加入粉絲,熄火,等1分鐘,灑上炸蒜茸,炸洋蔥,蔥花,就搞掂啦,好鮮甜㗎

      刪除
    2. 我今年開始同青口絕緣啦 :“( 青口季初買左兩公斤分兩日獨食,之後皮膚敏感到癲左。。。以前一餐獨食兩公斤都完全無問題。。。真係好想好想食青口呀!!

      刪除
    3. 吓??!!有無睇醫生??點解會咁嘅??

      刪除
    4. 無睇啊,因為我覺得食物敏感,醫生應該幫唔到乜野...只好用時間 (兩星期... :"/ ) 不停搽有cortisone的 cream 等佢散。

      網上話,有o的人係會突然無啦啦開始對某食物過敏,二三十歲先開始海鮮過敏好普遍 (成因可能係胃的消化力減弱,所以海鮮的蛋白質未被消化已落到小腸並被吸收,之後身體就癲左咁同佢死過),之後,就一世無得食啦。又有話長期缺水都會引致食物過敏 (我飲好少水),我希望自己只係因為缺水,飲返夠水就可以再試下食番青口啦﹗ :D

      刪除
    5. 係啦,下次再試下,食少啲份量,睇下會唔會好啲。。。

      刪除