我的網誌清單

2016年10月28日星期五

周日出走(1)

上週日,我同王子,再次出走。
這次去一個較鄉郊嘅地方。
第一站,城堡。


城堡大門。


呢個城堡,約有一千年歷史,唔算好華麗,但係修葺得好好。


其中一個城門,唔知點解,用咗木去修葺,好少見。



從城堡可以望到好遠,不過是日有煙霞,唔係好清。




離開城堡,一直向前走,再回頭,城堡已經變得咁細。


仲經過幾個石礦場。


再行多陣,就見到我哋今日嘅主要景點之一,一段比較出名嘅葡萄酒之路。


這些是被修剪過嘅葡萄樹。


光禿禿,一排排,幾有型。


風景好好,葡萄樹好靚。




葡萄,都係生長在斜坡上,一級級。


中間有啲小路比農夫同行人行,農夫收集咗葡萄之後,會用輸送帶將葡萄運到山下。


山下係一條酒村莊,下集去睇睇。


14 則留言:

  1. 我呢邊的葡萄酒之路是私人的,有圍欄㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都係私人的,但係中間啲路係政府嘅

      刪除
  2. 回覆
    1. 我估係私人哋方,門口完全冇講開放時間

      刪除
  3. 修剪過嘅葡萄樹,一睇無際幾壯觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得好有型,好似坐响高處望住蒼生嘅感覺

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢度靚呀,遲啲會再多啲紅葉,會仲靚啲

      刪除