我的網誌清單

2016年9月8日星期四

慢燒牛肉

超市嘅普通燒牛肉有半價,好抵食啊。。。
其實我未買過普通嘅燒牛肉,平時都係買開貴價嘅牛仔肉,或者係aged咗嘅牛肉。
不過見咁平,又不妨試吓。
周日,我哋食慢燒牛肉。


係咪好靚呢??粉紅粉紅㗎。
今次呢塊牛肉大概1.2kg,我用香草,鹽,黑椒,橄欖油醃完之後,放至牛肉變回室溫,焗爐100度慢燒大約兩小時,今次慢燒後,我無做searing,所以烤嘅時間會長啲。
我影緊相嘅時候,王子已經揸定刀叉响度等食啦。
今次無煮汁,王子話想食清啲,食原味,淨係加咗少少黑松露醬俾佢。
一分子一分貨,確實係無貴價牛肉咁好食,肉味好但係無咁嫩滑,之但王子一樣咁鍾意,覺得呢個性價比好高,食得過,一定要再入貨喎。


我就一直拖字訣,唔買,抵買係真嘅,但係佢次次見到燒牛肉都會發狂係咁食,食咁多肉真係唔好,都係等下次再減價先買啦。

16 則留言:

  1. 正所謂一分錢 一分貨,在我這邊一樣也有平價牛肉。我試過一次,燒完後真係同你講的感覺差不多……

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過如果計性價比,又真係食得過嘅

      刪除
  2. 好靚好粉嫩啊, 可惜老公吾喜歡食, 唯有出街食, 我同王子一樣, 有燒牛肉一定食好多.

    回覆刪除
  3. 我現在出街都甚少食牛肉,反而中式牛筋腩就喜歡食。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 唔會啦,其實我煮飯設備好簡單,我好少買廚房嘢同煮食電器㗎

      刪除
  5. 係呀,就是要這種紅色才好食!!讚!!! 使唔使cover 錫紙?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,太熟嘅真係會鞋熠熠,好似食柴皮咁
      唔駛蓋錫紙㗎,因為好低溫,唔會燶,反而如果鍾意個面有啲焦香味,可以焗完之後略略sear一吓

      刪除
  6. 燒牛肉即係邊part肉??

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多個cut都可以㗎,我哋呢邊嘅人好多會買Rinderbraten呢個cut,但係我唔係太鍾意,因為佢比較瘦,我今次用Hohe Rippe,即係你哋嘅Rostbraten,亦即係Rib-Eye-Roast,佢多啲肥同筋,感覺會滑啲,無咁乾爭爭

      刪除