我的網誌清單

2016年9月11日星期日

湯渣再處理

呢排經常有素湯飲,是日,又有一堆湯渣。


 
好耐冇食牛筋,今日食番餐先得。
熱水內加入紹興酒,將牛筋出出水,跟住沖沖水。


鍋內加入紅酒,味噌,炸蒜片,炸洋蔥片,日本醬油,糖,鹽,煮滾後試試味,再加入牛筋炆至軟腍,最後加入湯渣,加多一點調味,炆多15分鐘左右,試味,熄火,加蓋焗1小時以上,有時間嘅話,焗耐啲啲湯渣會更入味。
食前翻熱就可以啦。


是日我有事辦,一早煲定湯,整定一窩紅酒味噌炆湯渣牛筋,回家只要翻熱,煮點飯就可以啦。


呢排粟米好靚,用來煲素湯真係一流。


紅酒味噌炆湯渣牛筋,碟頭飯,啲湯渣已經唔似湯渣,好入味,平時跪求王子先肯食哂嘅湯渣,因為發覺咁樣煮好好食,唔駛叫都自動波食晒。


過兩日,又有一批新嘅湯渣,要諗諗新方法處理佢。

18 則留言:

  1. 正所謂食得唔好嘥,呢啲係叫做衣食,將來一定會有福報的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望係啦,我真係唔想咁浪費,呢個世界好多人想食都無得食。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我去過唔少窮困國家,啲人真係無得食,所以我好少浪費食物

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個世界真係好多人冇得食,我都見過唔少

      刪除
  4. 湯渣我地都盡量食,若果食剩少少食唔曬,都會倒左佢,多就留起,都試過同其他食物一齊煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果就咁食王子真係唔肯,所以我會稍為改一改,咁就皆大歡喜啦

      刪除
  5. 湯渣煮完又煮,唔係幾好喎。 我會留第二日食午餐,當沙律食,唔會煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係喎,我上過幾個政府搞嘅課程,主要係講食物營養/配搭,儲存,同食物安全問題,其中一個好大嘅課題係食物翻煮/食物翻熱,佢哋話係翻煮/食物翻熱好正常同安全添,只要翻煮時間唔係「不尋常地長」,營養價值嘅改變唔會太大。相反,因為食物安全問題,佢哋係鼓勵一啲水份好多嘅食物,例如湯渣,一定要翻熱, 因為水份係細菌滋生嘅其中一個助力,所以反而唔應該唔翻熱就食,因為細菌量好容易超過我哋身體所能承受,就會引致食物中毒,德國近年有幾個集體食物中毒嘅過案,都係因為濕嘅食物翻熱不足,例如湯。

      刪除
  6. 呢排粟米平,我會蒸嚟食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖,好平呀,仲好甜呀,我細個屋企好少蒸嚟食,反而通常係用水煮,食完粟米又會留番啲煮粟米水飲,話有益喎

      刪除
  7. 我真係要學下你先得, 我有細到大都唔食湯渣, 更加無唸過將佢變成另一道菜, 成日煲青紅蘿白, 等我試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得如果煮嘅方法啱,其實都好好食㗎,如果真係唔好食,我家王子真係睬我都傻㗎

      刪除
  8. 同牛筋一齊燜又幾好喎,連湯渣都好夠味

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,夠味㗎,好味過齋食好多㗎

      刪除
  9. 湯渣都可以用來炆牛筋,勁喎,通常食唔晒的湯渣我一定掉晒佢呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得炆鳳爪同豬手呢啲都會啱,如果轉下個汁料,又會變咗另一個餸,咁就唔會食厭囉

      刪除