我的網誌清單

2016年9月13日星期二

東歐超

好耐好耐冇去過東歐超啦。
某天去探完朋友,見東歐超就在附近,咁一定要去一趟啦。
真係變幻原是永恆,一段日子冇見,佢已經有啲改變,雖然佢依然係東歐超,但係竟然賣多咗好多亞洲同其他地區嘅食品,仲有亞洲蔬菜賣添,顧客都多咗亞州人面孔。
而且,最攞膽嘅係,佢嘅價錢平過亞超好好好多呀!!!
是日買來嘅係蒜芯同印度苦瓜。


仲有葡萄牙出產嘅咖啡。


本地人其實唔多用煉奶嘅,所以一般超市係買唔到嘅。
東歐超就唔同啦,好多煉奶嘅品牌,有成十幾款添,左邊兩罐係波蘭品牌,右邊嘅真係唔知,我好鍾意試新嘢,又買嚟試下先。


隔日,馬上煮吓啲食材先。


蒜芯我真係未買過,印象中都好似只係見過一次,好貴,所以無買。
今次係蒜芯炒蠔菇,王子第一次食蒜芯,從佢嘅反應就知佢有幾鍾意食。


呢碟我獨食得啦,涼瓜煎蛋,真係久違嘅味道。


仲有隔夜嘅紅酒湯渣炆牛筋,隔咗夜,仲好食呢。


20 則留言:

  1. 煉奶一般超市係o即o即裝,放喺咖啡嗰欄。Rewe(Berlin同Köln)有㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唧唧裝我完全未見過,罐裝淨係得K記有,仲係無得揀,好貴,今日去開L記再睇多次,都係連罐裝都無
      不過我唔知係咪南北飲食習慣有別,我發覺超市賣嘅嘢會有啲唔同㗎

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,我好鍾意試唔同牌子嘅即溶咖啡㗎

      刪除
  3. 真搞嘢...蒜蕊都有,香港都唔喺咁多見,
    東超真掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好正,可惜佢好遠,如果唔係我一定成日幫襯

      刪除
  4. 回覆
    1. 我又估都佢會鍾意喎,爽爽甜甜又有蒜香,啱晒佢啦

      刪除
  5. 又多個選擇,可以買到平餸。蒜芯我都未食過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜佢好遠,如果唔係我一定成日幫襯
      蒜芯好食呀,爽爽甜甜又有蒜香,有啲似粗啲嘅韭菜花,但係韭菜花有時會有渣,蒜芯就通常無囉
      我記得你哋有種蒜頭,可以叫老Dad先摘咗啲蒜芯食,由得蒜頭繼續種,其實咁樣個蒜頭仲會大隻啲添呀

      刪除
  6. 想知東歐超係乜嘢超市?唔通就係指專賣東歐國家物品的超市?其實我只知超市有中超、韓超、日超、印超和一般大型的西式超市。而我除非要買特別的如藥材或某些罐頭,其實去西超可以買到百分之八十的貨品,甚至蒜芯、中式醬料都有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,主要賣啲東歐國家同俄羅斯嘅產品,但係我諗佢覺得賣亞洲嘢搵到錢,所以依家又賣囉
      其實我哋仲有西班牙超,希臘超,中東超,反而韓超同日超就無啦,全部統一成為亞超

      刪除
  7. 又平!真係食家最開心事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜佢好遠,如果唔係我一定成日幫襯

      刪除
  8. "變幻原是永恆",立刻令我想到羅文,哈哈哈,好像係佢呵?
    我昨晚剛食蒜容炒印度苦瓜, 蒜芯這裡有好多噢:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,羅文經典歌呀,好似係電視劇集主題曲??
      其實苦瓜蒜芯呢兩樣我都好鍾意食,但係我就得來不易啦

      刪除
  9. 我響香港好少買到蒜心, 反而去d小炒大排檔就隨時食到!個印度苦瓜d坑紋好密好深, 好食嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得以前細個成日買到㗎。。。
      印度苦瓜會硬啲,爽口啲,要煮耐啲先夠腍,但係苦瓜味唔錯,我覺得好食呀

      刪除
  10. 本地人飲咖啡唔慣落煉奶呀?
    王子唔食苦瓜驚苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔落㗎,佢哋會用鮮奶或者花奶囉
      你講得冇錯,佢好怕苦味,我就相反,好鍾意

      刪除