我的網誌清單

2016年9月14日星期三

湯渣健康包

我種咗幾盤羅勒,最近長得好茂盛,又係時候要食下佢。


一大把嘅羅勒,加上一盒嘅湯渣,係我今日想清理嘅食材。


湯渣羅勒一同打碎。


我今日打算整羅勒蒜香健康包,用咗普通麵粉,高筋麵粉同斯佩耳特小麥粉(spelt flour),加入海鹽,乾蒜粒,酵母,拌勻。


加入羅勒湯渣,橄欖油,搓成麵糰,水份唔夠另外再加。
等兩次發酵。


我今日費事諗造型,搓成小圓球入模,再發酵一會,入焗爐185度焗熟。


完成放上架上稍為放涼。


麵包質感係咁嘅,同德國人愛吃嘅麵包好似,類似我哋响麵包店買到嘅健康包。


搽啲芝士醬上暖麵包,王子同我都覺得好食,好香呀。
雖然係健康包,但係一啲都唔硬,係軟熟嘅,咁當然唔係香港空氣方包果種軟熟啦。
呢個方法唔錯,可以迅速消滅一大盒湯渣,而且味道好,一定有下次。


25 則留言:

  1. 好犀利又一個湯渣處理方法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔講真係冇可能知係湯渣嘅副產品

      刪除
  2. 健康、惜食,一箭雙鵰!

    回覆刪除
  3. 原來你係香港嘉頓出身,因為你也識整「生命麵包」,以前廣告係咁講㗎~健康嘛!哈哈哈……
    祝中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!
      話時話,我細個會覺得生命麵包唔健康,因為佢擺得好耐呀

      刪除
  4. 犀利呀!咁都俾你諗到。

    回覆刪除
  5. 你好勁呀!我從未諗過用嚟整包。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以後都會多啲咁做,慳番啲早餐錢呀

      刪除
  6. 真係物盡其 ''食'' 喎。今年我地的香草類都麻麻地呀。祝中秋節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!
      係呀,夠我哋整早餐包,慳番啲早餐錢呀
      我哋反而今年香草生得好好,因為唔夠熱呀

      刪除
  7. 祝中秋節快樂!
    又健康又好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!
      係呀,夠我哋整早餐包,慳番啲早餐錢呀

      刪除
  8. 唔浪費,讚!

    你點樣慶祝中秋呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋冇慶祝中秋㗎,呢度完全無氣氛。。。

      刪除
  9. 唔浪費,讚!

    你點樣慶祝中秋呀?

    回覆刪除
  10. 中秋節快樂,人月两團圓!

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 中秋節快樂!
      味道都幾好,我下次會再整

      刪除