我的網誌清單

2016年9月27日星期二

漏網之魚

某天,响小菜園淋水時,發現咗一條超大嘅翠玉瓜。
真係唔知點解會發雞盲,一直無留意到。


小菜園嘅另一角竟然長出節瓜來,雖然只係得一個,但係感恩才是王道。
我讓它長下去,看看可以長到有多大。


另一個意外驚喜係茄子,終於有啲起色,有一隻開始長出來啦。


泰國辣椒亦開花結果啦,今年天氣咁涼,啲植物生得超級慢,但係遲到總好過無到。


過了兩天,王子突然感冒,我打算煮得清淡點,把巨型翠玉瓜割下,有1.5kg呢。
簡簡單單用來炆齋,只係加入黃耳,香菇,蟲草花同筍片,已經好清甜,好好味呢。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 七七八八,不過佢仲係帶箘之身,我同佢都係保持隔離政策

      刪除
  2. 好大隻翠玉瓜,祝王子早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!係呀,好大隻,夠食兩餐啦

      刪除
  3. 依家涼咗咁多佢哋仲大唔長大㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都仲長大㗎,其實佢唔想再生產嘅時候,係會表達到出嚟㗎

      刪除
  4. 我曾見過有節瓜又大又圓,成兩個幾kg重,初時唔知還以為係冬瓜呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我就係想種出類似冬瓜嘅size出來

      刪除
  5. 個翠玉瓜都好大隻喎. 之前我種過魚翅瓜,可惜佢佔地太多, 種過一次就怕怕啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖,南瓜類都係好多葉,大塊又生得快,所以我都無種呀

      刪除
  6. 回覆
    1. 種咗幾棵,得呢棵有咋,其他都長唔大

      刪除
  7. 喱排又進入流感季節,要小心身體了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,所以我同王子都係保持隔離政策

      刪除
  8. 大家都要小心身體,王子好番未呀???翠玉瓜袁生唔食,所以平時都唔會點煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 七七八八,不過佢仲係帶箘之身,我同佢都係保持隔離政策
      我鍾意食大翠玉瓜,而且容易種,唔駛點打理呢

      刪除