我的網誌清單

2016年9月10日星期六

低脂焦糖燉蛋

某日嘅跳樓貨係鮮奶。
Hmm。。。整乜好呢。。。。。
不如整低脂焦糖燉蛋。
呢個真係唔係法式嘅焦糖燉蛋,法式要用上鮮忌廉,而且係用蒸焗嘅方法整出嚟,好香不過真係好邪惡,我呢個只係用咗全脂奶,所以相對算係低脂吧。
我嘅習慣係,有甜品一定要有咖啡。


做法都好簡單。
800ml 雞蛋,加入4湯匙砂糖,拌勻,再加入1 liter 鮮奶,拌勻。
將蛋液注入杯內, 在用小匙去除上面嘅泡泡,上面包上錫紙。
煲滾水,轉中細火,火不能太大,隔水蒸15分鐘左右,熄火,再焗5分鐘,檢查是否已凝結。
如果你嘅杯細,就要減少啲時間。
取出,放涼,入雪櫃。
食之前灑上砂糖,用火槍燒吓就完成啦。
我好鍾意呢個起到一塊嘅焦糖啊。。。。。。。


要遷就王子口味,我無整到啲蛋勁滑勁水汪汪果種,反而係實返少少有啲口感果種。
如果你鍾意滑啲,可以將蛋液份量減到750ml左右。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 通常燉蛋,蒸水蛋呢啲食物都係咁,呢個份量其實分到好多杯出嚟啦

      刪除
  2. 我都喜歡食這個, 不過家無火槍。

    回覆刪除
  3. 冇火槍,燉滑蛋都好吃。

    回覆刪除
  4. 蒸、焗、燒,真係多工序喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,蒸焗係一個過程,不過呢個相對中式糖水,係多工序囉

      刪除
  5. 呢個燉蛋方法好得多,因法式的要先煮蛋液鮮奶,一不小心就會煮壞!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 你唔食燉蛋㗎?咁係唔係蒸水蛋都唔食?

      刪除
  7. 我覺得做法一D都唔簡單,我好鍾意食架,冬天會買現成的回來焗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式就好啲,但係法式就真係多工序,而且好高卡路里添,現成嘅其實我未買過呢

      刪除