我的網誌清單

2016年9月23日星期五

素沙茶麵疙瘩

是日,打算做麵疙瘩。
麵疙瘩係一種北方好流行嘅麵點,沒有江南麵食那種細緻精巧,相對比較粗獷同家常。
做法都係各家各法,我通常係先將大約半茶匙嘅鹽放進冷水,拌勻至溶解。
盤裡加入普通麵粉,中間開個洞,倒入鹽水及少少橄欖油,再將佢搓成團就可以。
如果喜歡口感多一點,水份就不要加太多,麵糰要偏向結實。
跟住醒麵,夏天大概半小時,冬天就一小時,跟住其實已經可以用,但係我比較喜歡放入雪櫃,冷藏幾小時以上才用。


最近我煲素湯,總會留下一兩盒,用來做湯麵嘅湯底,幾好味㗎。
今日用一盒,加半盒清水,加入已經浸泡好嘅海帶結,蘿蔔片同粟米,加蓋用中火煮十分鐘左右,期間盡量將食材產生嘅泡泡撇去。


加入一茶匙嘅花生醬,一茶匙嘅素沙茶醬,煮兩分鐘。


湯煮緊嘅時候,可以將麵糰壓平,類似皮帶咁,跟住轉最細火,然後將佢撕開一塊塊放入湯內,煮大概三至四分鐘,試味,加入少少淡奶/鮮奶,熄火等一分鐘。


跟住就完成啦,係咪好快手呢??因為用咗素湯底,本身個湯好鮮味,再加上打邊爐沙爹湯底嘅香氣,王子好鍾意食呢。


麵疙瘩唔需要天天做,我通常係一次做好一團,入雪櫃保存,想吃便拿一點出來放湯,好方便㗎。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,沙茶味好香,我用嚟代替即食麵

      刪除
  2. 好快手, 我未吃過這種麵, 好特別.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港我唔知有冇,大陸就好常見,台灣都有

      刪除
  3. 回覆
    1. 香港我唔知有冇,大陸就好常見,台灣都有

      刪除
  4. 最近看日劇,有說日本戰敗後經濟瀟條,很多人都只有麵疙瘩來食,而湯底也是清水而已!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇過類似,又係講戰後,不過係有啲好稀嘅味噌湯+麵疙瘩一齊煮

      刪除
  5. 整過一次,不過都係中意一條條嘅麵多d,個湯底勁中意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩樣都鍾意,麵食基本上我都鍾意,淨係唔鍾意幼嘅鹼水麵

      刪除