我的網誌清單

2016年9月3日星期六

貓不可以貌相

看著三色貓呢個可愛睡寶寶樣,大概,你同我一樣,會俾佢呃到。
最近發生咗幾件事,真係令我完全改觀。


之前睇過一啲統計同研究,講三隻色嘅貓有一定嘅特性,係愛發嗲,黐身,固執,勇敢同護主。

頭三樣我都見識過啦,第四樣,我真係估佢唔到。

事件一:某日八卦鄰居隻狗經過,我又唔在場,見到三色貓,隻狗係金毛尋回,望住佢,雖然大家體型相差幾十倍,而且三色貓嘅體型係屬於偏瘦小嘅,但係三色貓毫無懼色,完全當佢透明,一啲都唔驚,掂行掂過,八卦鄰居隻狗已經响小社區駐場多年,話晒都係大佬,覺得被睇唔起,被侮辱,發癲咁吠佢同追佢,三色貓就立即爬上高處,望住隻狗,擺出個寸寸貢嘅衰樣,然後搖尾,囂張到出面。。。。

事件二:某日另一隻狗經過,有用狗繩,見到佢,狂吠,佢竟然唔郁,望一望隻狗,跟住望住個狗主人搖尾,完全係睬佢都嘥氣嘅樣,我同狗主人反而好驚,後來狗主人忍唔住烏低身同佢講:你都好老定喎。。。

事件三:某日我同三色貓去散步,係呀,其實除咗同狗散步,同貓都得㗎,去到某一個路口位,我見到兩個老人家帶著隻狗,無用狗繩,隻狗仲幾大隻添,我停低同三色貓講,唔行住啦,有狗,佢真係即刻坐低,兩個老人家都好醒目,叫隻狗行另一邊,但係隻狗唔理,行近三色貓吠叫,三色貓終於發火,撒亞人上身,啲毛豎起晒,突然間大隻咗好多!!好似泵咗氣咁!!!好有氣勢呀!!!跟住佢撲上去,抓隻狗嘅屎忽!!!!!隻狗嚇到成隻彈起兼嗚嗚叫!!!!跟住三色貓明顯條氣仲係唔順,再嚟一次抓屎忽,隻狗即係敗走,條尾耷晒,最驚其實又係我哋呢啲人類,我同兩個老人家你眼望我眼,嚇到唔知點俾反應,我唯有即刻叫停三色貓,叫佢放過隻狗,其中一個老人家立刻同隻狗講,下次唔夠打就唔好撩人,明知自己細膽就唔好搞事。。。另一個老人家忍唔住烏低身同三色貓講:你咁細隻,但係都超勇敢喎。。。

我每次向王子匯報呢啲事,佢都笑到反艇,我諗,我哋都係唔駛太擔心佢响出面嘅安危,怕且係啲狗要擔心多啲,睇住自己個籮柚至好。。。。

21 則留言:

  1. 三色貓行走江湖咁耐,不用擔心…佢已經練就好一身技藝啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢久不久就消失咗一兩日,無可能唔擔心呢,不過依家知道佢原来武功高強,就安心啲囉

      刪除
  2. 放心, 佢可以照顧到自己架

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢久不久就消失咗一兩日,無可能唔擔心呢,不過依家知道佢原来武功高強,就安心啲囉

      刪除
  3. 未睇事件三時我懷疑三色貓係咪失聰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲好年青,所以聽覺嗰啲仲係好好,我發覺佢仲好聰明添

      刪除
  4. 三色貓細細隻, 咁大膽, 佢幾多歳啊? 佢個身型仲會大嗎?
    我家兔Mickey 過左二歲到就大定. 我都見過貓鬆毛, 真係大好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 獸醫話佢大概兩歲半左右,已經係成年貓,唔會再大架啦
      就咁睇佢細細隻,真係唔會估到佢係咁囉
      佢發火個樣真係好得人驚,突然間好大隻。。。。

      刪除
  5. 其實貓有很好的優點,很夠沉實冷靜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對於我嚟講,唔駛點打理係最大優點

      刪除
  6. 附近的貓見到我隔離屋企隻細狗女,驚到腳震!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉,呢個通常先係正常現象嘛,所以佢真係有啲反常

      刪除
  7. 我見過D金毛尋回好多都係好乖好少吠.....
    三色貓可能自細在以前老家對住啲狗習慣晒,見到都唔會驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,金毛尋回真係比較乖巧,服從性都好高
      我知佢可以同狗相處㗎,不過如果隻狗蝦佢,佢一定會以牙還牙囉,呢個我都係最近先知,原來佢唔係弱女子一名。。。

      刪除
  8. 我隻猫細個時都係咁勇架, 四個月大時見到隻大狗, 佢鬆起晒啲毛係咁shi shi shi咁兇隻狗, 仲慢慢向前行向隻狗度, 隻狗俾佢嚇到倒後行呀. 不過係家老咗就變得好細膽, 雖然仍然係好惡死.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,王子都試過有隻貓係咁,好細個已經好大膽,搞到附近啲狗怕咗佢,唔識比反應,可能係想先聲奪人呢

      刪除