我的網誌清單

2016年9月25日星期日

炸湯渣軟餅

又有一盒,不過我已經有新煮意,一定唔會浪費。


懶嘅緣故,今日唔想切切切,用攪拌機搞掂算啦。
先將一啲有口感嘅蔬菜攪拌至小塊,唔駛太碎,等有啲口感,我今日用咗紅椒同豆。


倒出,放入湯渣,一隻蛋,鹽,黑椒碎,蒜粉,攪碎。


倒入大盤,加入蔬菜碎,屋企仲有啲粟米,又放入去,加入6-7湯匙麵粉,適量泡打粉。


拌勻後會有點杰撻撻,咁就啱啦,等一小時,一小時後蔬菜會出水,會濕返少少,咁就會啱啱好。


跟住,中大火炸至金黃。


今日嘅湯渣系列,係炸湯渣軟餅,配燒烤味嘅茄汁,同日本芥辣奇妙醬。


外脆內軟㗎,中間係軟腍腍嘅,類似芋角果種質感,食落有啲似軟心炸薯餅/炸蕃薯餅嘅感覺。
呢樣嘢亦都好飽肚,淨係食佢都好飽啦。
如果比對呢張相同第一張相,係咪吸引咗好多呢????


21 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個唔講一定唔知係湯渣菜式。。。

      刪除
  2. 劁意無限呀!王子夠口福。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 好食架,中間軟淋淋,而且係甜甜哋嘅

      刪除
  4. 下次會唔會湯渣混入薯蓉整炸薯餅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,其實啲湯渣好多材料同薯蓉質感好似,只係比較甜,所以呢個炸餅係甜甜哋嘅,似南瓜/蕃薯果啲

      刪除
  5. 咁都俾妳諗到👍👍
    物盡其用😊😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔講一定唔知係湯渣菜式。。。

      刪除
  6. 湯渣都比你玩盡晒!呢個最中意, 因為夠晒香口!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較喜歡創作同實驗,會再諗下有冇好嘅方法處理啲湯渣

      刪除
  7. 好犀利,完全唔似係湯渣𠌡

    回覆刪除
  8. 呢個真係好有創意,我除左會留起冷飯外,湯渣食唔晒我一定會掉晒佢架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前食唔晒都會掉晒佢,依家就唔會啦,發覺其實只要加啲創意,就可以將佢大翻身

      刪除