我的網誌清單

2014年7月2日星期三

留尼旺 -溶岩區

留尼旺嘅一個重要景點係溶岩區。
溶岩區响南面,途經有好多甘蔗田。


留尼旺每次火山爆發,溶岩會响火山口噴出,流經呢度再流入大海,凍咗之後就形成火山岩。




好多人會拾火山石做記念。

有啲似地盤呀。



留尼旺嘅另一個重要景點係雲尼拿種植及生產場。

點知冇開門,咁下次再黎啦!


雲尼拿種植場附近有個秘密瀑布,穿過甘蔗田就見啦。

好舒服嘅環境,好多人响度燒嘢食同野餐呀!




12 則留言:

  1. 種蔗係佢地既傳統農業, 有成萬幾人從事架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以蔗糖廠又係一個重要景點,不過我地冇去呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 個景好正呀,我地本來打算游水架,可惜水質麻麻呢

      刪除
  3. 唔可以游水有啲可惜囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,我仲特登帶定泳衣毛巾tim!

      刪除
  4. 佢地有咁多甘蔗, 有無鮮搾甘蔗汁賣呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架,路邊有鮮搾甘蔗汁檔口仔架

      刪除
  5. 回覆
    1. 我鐘意佢俾個甘蔗田包住,有啲隱世嘅感覺

      刪除