我的網誌清單

2014年7月22日星期二

麻醬拌蕃茄牛油果

上周末太太太熱啦,太陽又曬到好似蛋都煎得熟咁。
出唔到街,超怕外出會被曬乾,咁响屋企食啦。
是日除咗有自製台式香腸古同早味高麗菜飯,仲有麻醬拌蕃茄牛油果。


呢種麻醬拌XX係我家最近老是常出現嘅菜式。
之前拌咗一次菠菜拼牛油果,天氣熱,王子覺得咁食好fresh。
尤其是牛油果,creamy加上麻醬嘅香,比拌菠菜好吃。
如果你鐘意食腸粉上面嘅麻醬,呢個應該會啱你口味。



麻醬拌蕃茄牛油果


食譜:

材料﹕
大蕃茄1隻
大牛油果1個


調味:
沙律醬2湯匙
麻醬1湯匙
花生醬1湯匙
2湯匙
日本豉油1湯匙
鰹魚粉1/3茶匙
1茶匙
水少許

預先將蕃茄及牛油果雪凍,
混和沙律醬、麻醬、花生醬、鰹魚粉及
拌入豉油,混和
拌入,混和,拌入少許水至合適稀杰程度,試味,
蕃茄及牛油果切件,淋上麻醬。


16 則留言:

  1. 青瓜旁邊是蒜頭, 生吃嗎?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 可以加多少少糖同豉油,不過有鰹魚粉個味會「和風」啲。

      刪除
  3. 醋有很多種,請問是用白醋還是黑醋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 做呢個我通常用蘋果醋或米醋,因為香味夾啲。
      白醋冇乜味我好少用,黑醋味同色太重有啲唔夾呀。

      刪除
  4. 腸粉上面嘅麻醬我係花生醬開水架咋.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,夏天伴沙律、冷麵,冬天打邊爐做沾醬

      刪除
  6. 麻醬冷麵 -- 好主意, thanks !

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我用中東麻醬Tahini,之前用過台灣嘅,比較難開,Tahini易處理呀

      刪除