我的網誌清單

2014年7月5日星期六

留尼旺 -再遊Saint-Denis

上次星期日去Saint-Denis,乜都冇開,weekday要去多次。



Saint-Denis係留尼旺最多特色建築嘅地方。

呢啲特色建築令成個地方好悠閒,特別有渡假feel。


Saint-Denis有個古老有蓋街市,有得買又有得食。


好多嘢買呀!好吸引!












在留尼旺,我哋住嘅地方有花園,可以在外面食飯。
啲貓一感應到我哋開飯,就黎痴餐。初初兩、三隻,過多幾日去到10隻,走嘅時候16隻。
王子笑,話全村啲貓都黎齊咁滯。
佢哋通常分段出現,跟住開始lur我哋,所以我每日都要煮定兩餐貓飯架。
佢哋全部有主人架,好乾淨,耳朵都有記號。
16隻貓當中,我最錫佢,王子話我偏心喎,成日留哂啲好嘢俾佢食。

因為佢特別嗲,又友善,摸佢抱佢都冇問題,連摸肚都無反抗。
佢主人肯定好鍚佢,令佢咁信任人類!

簡直係我嘅dream cat,到依家都好掛住佢呀!

10 則留言:

  1. 街市通道好窄. 火警時點走?

    回覆刪除
  2. 講開貓就有少少激氣,因隔壁有三隻貓,可能冇足夠食物,所以有一老大就四處出動,牠都好搞笑同高傲,隔一、兩天就來看看我們有沒有東西給牠吃,通常吃一半稍後便叫埋另外兩隻來吃,牠們很不友善,你想摸或抱牠,休想及會咬人呢,唔俾佢食又好似好可憐,俾佢就像工人服待老闆咁.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有類似情況呀,覺得似佢地阿四呀!不過我諗佢哋係驚,或者以前俾人打或者踢過呀,頭幾日佢哋好重戒心,過咗幾日佢哋就冇咁驚,會坐响我腳邊,不過摸佢哋都係會走開。所以都係上面隻貓最可愛。

      刪除
  3. 咁你有冇打算養貓呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果解決到啲技術上嘅問題,王子想將來再養番貓架

      刪除
  4. 佢地一定係一傳十, 十傳百, 知你個度有好野食

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係好似識互通消息,帶自己友黎食飯咁架

      刪除
  5. 雖然啲屋有啲殘舊, 但啲街道好乾淨噃.
    有飯食喎, 啲猫猫梗係叫齊朋友們嚟開餐啦.
    我奶奶屋企樓下都好多流浪猫, 佢(工人)日日都煮大鑊猫飯去喂啲猫猫架, 樓下無瘦猫架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好乾淨企理架,不過物價就高啲。
      响德國好少見到流浪猫架,啲人會主動帶佢哋做登記、檢查同絕育架。

      刪除