我的網誌清單

2014年7月8日星期二

巴基斯坦蜜糖芒果

夏天除了吃士多啤梨、車厘子、桃同西瓜之外,仲有來自遠方嘅芒果。
早幾日去印超,見巴基斯坦蜜糖芒果上場啦!


價格比去年平咗呀。

問印超老闆味道如何,佢俏皮地說:人如其名!唔掂返來找我霉氣!

遠處見德國阿婆手執兩盒,應該係好物來!
果然。。。皮薄多汁勁甜少根細核。
跟王子說如此質素可以再買,點知佢反應其快,立即更正,將〝可以〞改成〝一定要〞!
加人工又唔見你咁快?!

24 則留言:

  1. 「加人工又唔見你咁快?!」
    哎呀,王子在外面賺錢養家都好辛苦架,你咪做「嫦娥」下下窒住佢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子嘅絕招係左耳入右耳出,我唔努力爭取,佢唔會主動加家用架

      刪除
    2. 佢唔係左耳入左耳出已經好好,我諗你俾多D好野佢食,餵到佢飽飽,佢會識做架啦!

      刪除
  2. 英國禁左印度芒果,連巴基斯坦芒果都少見(暫時都未覺有得賣)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我未見過印度芒果架,因為印超同亞超都係賣巴基斯坦芒,印超老闆話巴基斯坦芒好食過印度芒喎,係咪真就唔知啦。
      不過老闆話都係剛上場,直至9月都有,可以再留意下

      刪除
  3. 我又去睇吓有冇先。 幾錢盒?

    回覆刪除
  4. 看到想食,聽人講幾好味

    回覆刪除
  5. 好似未見過巴基斯坦芒果噃, 印度芒我試過就唔鐘意.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 哎,佢食過啲好嘅芒果,依家好難叫佢接受洋超啲厚皮芒囉

      刪除
    2. 咁你咪打蛇隨棍上,大條理由要求加家用,去買靚芒果給他吃囉。

      刪除
    3. 所以我咪同佢講〝加(我)人工又唔見你咁快?!〞囉

      刪除
  7. 剛在荃灣千色店見到有巴基斯坦芒賣,HK$140/一盒6隻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓!貴過我度?咁你有冇買呀?

      刪除
    2. 無買呀!因為明天出發去日本旅行13天。回來看看重有無得買。

      刪除