我的網誌清單

2014年7月11日星期五

茄子醬

食咗幾日肉,於心有愧,食番餐素先得!


整咗茄子醬,是日整咗偏向摩洛哥、中東風味嘅茄子醬。
茄子醬可以熱食暖食凍食,可以撈飯撈意粉做沙律做麵包醬做沾醬。
茄子醬响街外嘅高級食材店有售,價格不菲架,同埋通常會有層橄欖油响表面,王子有次買過又無睇價錢,一小盒已經要4.7歐,後來先知每100g要2.7歐。
呢個係家庭低脂版,雖然放層油外觀會靚啲,但係我覺得太油,咁樣可以放心食。
 整茄子醬一般會去皮,咁會靚啲同滑,但係茄子皮非常有益,我想食埋呢。


我度買唔到芥蘭,所以我習慣用芥蘭頭代替,芥蘭頭本身可以生食,炒生啲佢就似芥蘭,炒熟啲佢就似蘿蔔。我今次炒生啲,加入沙茶醬及海茸,清甜同脆之餘又惹味。


中東風茄子醬


食譜:

材料﹕
茄子1kg切粒
蒜茸3湯匙
洋葱1隻切粒
中蕃茄4隻切粒
橄欖油3湯匙


調味:
鹽2/3湯匙
糖1/3湯匙
黑胡椒粉半湯匙
Cumin(小茴香)粉1湯匙
Coriander(芫荽)粉1湯匙
Paprika (紅椒粉)1湯匙
Chilli powder (辣椒粉)少許(optional)


橄欖油爆香洋葱粒至半透明,加入茄子粒炒軟,
加入蒜茸及調味炒,加入蕃茄粒炒軟,
加蓋,用中小火煮30-45分鐘至茄子成醬狀,
中途要番炒並用做鑊鏟壓碎茄子,並要檢查會否太乾,如太乾可加一點點水,
茄子成醬狀後,試味,熄火唔好開蓋焗1小時。

14 則留言:

  1. 茄子我好多時都唔知煮乜好. 你呢個我可以參考

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個醬好多變化架,我有次响weekend market見有個檔主整咗咖哩味,都幾吸引

      刪除
  2. 自己整, 抵好多之餘, 仲健康好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年唔知茄子係咪大收呢,我今日買500g一條先0.35咋

      刪除
  3. 我咪聽過茄醬,不過見d材料就知惹味,仲可以點用呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以做pizza toppings、點doritos食、整wraps、做side dish.....都幾多架

      刪除
  4. 茄子最唔值錢,自己煮,又好食又慳錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個外面賣得太貴啦

      刪除
    2. 茄子喺我呢度好貴,而且不大好食,但見到做法就使我想起「魚香茄子煲」!

      刪除
    3. 「魚香茄子煲」快好多,呢個要煮到似醬,要啲時間慢慢煮架

      刪除
  5. 我好鐘意食茄子,好彩德國常常有得買,唔駛思鄉病發。星期日睇波, 用佢點nacho慢慢歎啦。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 茄子醬高纖低脂,自己整少油仲有益呀

      刪除