我的網誌清單

2014年7月31日星期四

自製伴麵酸菜

食紅燒牛肉麵,我鐘意自製伴麵酸菜。
我唔係特別愛酸味,太酸我會怕,亦怕酸嘅刺鼻,所以我會將佢調到微微酸,啱自己嘅口味。
不過無可否認,酸味同濃味、有點肥嘅餸菜係夾架。


我用的是泰國酸菜,好多時都唔使錢,因為亞超有時會送幾包俾我。如果你喜歡,用其他酸菜都得。

除咗伴麵,仲可以伴豬手飯、紅燒肉飯,或者做湯例如酸菜魚片,又或者加點肉末同炒,成為另一道小菜。

做好嘅酸菜,最好不要立刻吃,等佢嘅味道更融合才吃。

也可以做多點,入雪櫃慢慢吃呢。


自製酸菜


食譜:

材料﹕
酸菜1包約300g
蒜茸1湯匙
辣椒碎1/3湯匙
油1湯匙


調味:
鷄粉1/4湯匙
糖1/2湯匙
鹽少許


酸菜用熱水煮5-10分鐘,試酸味,
沖水印乾,再切碎,
不加油用中小火炒酸菜碎,至酸香味出來,
鑊中心撥開空位,加入油、蒜茸及辣椒碎,
加入鷄粉、、鹽炒勺,試味。


如果你對鷄粉有抗拒,可以用加多少少鹽代替。

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 酸菜係可以用唔同菜醃架,呢隻係大芥菜呀

      刪除
  2. 有點似梅菜, 一甜一酸. 無泰國酸菜, 用Sauerkraut 煮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實可以架,我都試過,不過用唔同醃菜個口感會好唔同,如果伴麵我覺得泰國酸菜/大芥菜正啲呀

      刪除
  3. 我只識酸瓜,唔知酸菜,係咪好似中國人既咸酸菜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,類似,不過咸酸菜比較黃、味重同冇乜葉

      刪除
  4. 那些亞超會唔使錢送酸菜俾你咁好? 是否因為你樣靚身材正,迷魂電到佢暈晒浪?
    我只知道中式的咸酸菜,好像是用大芥菜醃漬的,但現在又有傳言說,有人用化學品來醃製咸酸菜,都不敢買來吃了!
    你那些泰國酸菜,究竟是什麼菜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係因為我係VIP啦。。。
      傳言我都略有所聞,不過中式咸酸菜我好少食,太酸啦。
      泰國酸菜都係大芥菜醃架,雖然我識自己醃但呢度冇大芥菜,所以用泰國嘅都ok、安全。

      刪除
  5. 我以前都係買泰國鹹酸菜,不過近年覺得水準差左,已經無食好耐了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度泰國人多,亞超有多個品牌可以選擇呢

      刪除
  6. 小時候,母親間中會醃些鹹酸菜,但已記不清怎樣做法,好似用滾水灼過,用鹽𢲡過,之後好似用洗米水來浸.....
    都唔知係唔係?咁若你做又點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有好多唔同做法架,我屋企通常曬菜一兩日,再用鹽水+洗米水醃7-10日,亦可以加原條辣椒去醃,但一定唔可以有油,會壞架。

      刪除
    2. 我諗是我記錯罷,你的做法可能跟我媽一樣,唔知大家係唔係同鄉呢?哈哈!

      刪除
  7. 我都好耐無食咸酸菜啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式咸酸菜我都好耐無食啦!泰國就久唔久食一次。

      刪除
  8. 我這裡冇雪菜,酸菜反而有

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪菜我買到呀,不過得罐裝囉

      刪除
    2. Mommy, 有酸菜咩? 普通咸菜?

      刪除