我的網誌清單

2014年7月19日星期六

鰹魚淺漬甘荀青瓜

某日興致勃勃,想煮餐豐富晚餐。
真係好彩,又碰見法國鷄減價,再整無骨海南雞。


天氣又熱番,由十幾度剷上三十度,咁熱,連食餐飯都會食到流哂汗架。
食海南雞飯就一滴汗都冇,爽呀!

唔好食咁飽呀,因為仲焗咗芝士蛋糕做甜品。
雪到凍一凍先食,配凍啡!

唔知你有冇見過佢呢?佢叫gherkin,主要用黎醃酸黃瓜。
我未試過當沙律咁食,又試試先。

今日整咗個鰹魚淺漬甘荀青瓜,伴海南雞食。
呢排熱辣辣,又係漬物、涼拌出場時,但時時用醋好單調架。
所以今次用鰹魚漬,再雪到凍一凍先食,甚有日本食堂風味!


鰹魚淺漬甘荀青瓜


食譜:

材料﹕
甘荀片200g
青瓜片400g
蒜泥1湯匙


調味:
鰹魚粉1.5茶匙
麻油2-3湯匙
鹽1/4茶匙



混和所有調味及蒜泥,
拌入甘荀片及青瓜片,試味,
入雪櫃待1小時,再試味。

12 則留言:

  1. 唔只熱, 仲好曬, 成日要關哂門窗, 先至涼快D

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係熱到人都溶呀!最舒服係地窖呀

      刪除
  2. 熱成咁,做廚嗰個做完餐飯,已經大汗疊細汗,成身汗哪有胃口吃飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以要整啲唔會搞熱個廚房啲餸,仲要煮完等陣先食呀

      刪除
  3. gherkin我覺得好食過青瓜

    回覆刪除
    回覆
    1. 爽不過唔夠甜呀,我噚日响土超買咗細青瓜,超似日本温室青瓜,又爽又甜呀

      刪除
  4. 噚日我買咗樽醃 gherkin

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢排好多gherkin賣呀,本地人有時會自己醃

      刪除
  5. 買回來醃好的gherkin ,我要有點甜的才鍾意食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 醃好的gherkin其實我麻麻 ,不過王子超鍾意食所以我一定有存貨。

      刪除
  6. 我未見過未醃過既gherkin.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前啲人會趁gherkin大造,整定過冬。
      依家都仲有些人會咁做,所以超市同有gherkin醃料賣,亦有些人會自製醃料

      刪除