我的網誌清單

2014年7月21日星期一

古早味高麗菜飯

你愛吃菜飯嗎?
菜飯也不一定要用白菜、小棠菜,椰菜都得架!
之前整雙色椰菜卷,剩下了椰菜芯,利用佢,就可以做出古早味高麗菜飯啦。


高麗菜飯裡面還可以加肉絲同甘荀絲,但係我今次用咗上湯煮高麗菜飯,為免過多肉,只是加了冬菇、椰菜及蝦米,如果你喜歡,可以加啲肉絲同甘荀絲呢。


高麗菜飯


食譜:

材料﹕
米250g
冬菇4隻
椰菜500g切絲
蝦米少許
薑茸1湯匙


調味:
米酒3湯匙
豉油4湯匙
1/2湯匙
上湯1杯
鹽1/2湯匙


冬菇浸軟切絲,蝦米浸軟,
米洗淨,浸1小時,瀝乾,
用油爆香薑茸、蝦米及冬菇絲,
加入椰菜絲炒至軟,
加入米、浸冬菇水、蝦米水及適量水份(像平時煮飯),
加入所有材料及調味,煮飯至熟,再焗10分鐘。

18 則留言:

  1. 呢種古早味菜飯, 我未食過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係台式菜飯呀,白菜、小棠菜响呢度貴又唔常見,椰菜就平到笑,所以我有時會煮呢個架

      刪除
  2. 請問「古早味高麗菜飯」是韓國風味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係台式菜飯呀,不過响大陸都有架

      刪除
  3. 回覆
    1. 我quote咋>>>>古早味,是闽南人用来形容古旧的味道的一个词,也可以理解为“怀念的味道”。早期化工食品产业不发达,料理做法比较单纯,以简单的调味料料理食物,不精致但料好实在。现在常常被老饕们提及。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,不過响大陸農村我都食過,用豬油炒架

      刪除
  5. 好中意食菜飯, 應該所有有味飯都like 爆!

    回覆刪除
  6. 個菜飯有哂味, 餸菜唔駛煮有汁lu, 淨食飯都夠味啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個可以淨食,平時啲菜飯就唔得啦

      刪除