我的網誌清單

2014年10月7日星期二

啤酒節巡遊(1)

老實說,啤酒節巡遊比啤酒節更有特色。
啤酒節原意其實並不是飲啤酒嘅節日,而是一個對秋收感恩嘅節日。
巡遊是古老遺留下來嘅傳統,亦是要顯示秋收嘅豐盛。


啤酒節巡遊係本地大大大節日,電視台傾巢而出。


處處有秋收嘅裝飾。


做乜咁high?


明哂!


依依不捨樣。


開始啦。



拋旗。




秋收必備嘅佳釀。


請你飲!






獵人帶獵槍出巡。


















有糖食!


小朋友最開心!


茶壺車。


好可愛!



啤酒都請你飲!




有冇人要添酒?








花車裝飾別出心裁,呢架係巨型酒筒!















點解扮鷄嘅?!


原來代表鷄農!


仲想唔想飲?












亦有派生果架。




呢隊係薯仔農。



薯仔任攞!





20 則留言:

  1. Imbiss Hongkong係咪你有股份架? o係呢個位影o既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇啦,啱啱果度有位咋。
      btw間嘢賣假中菜,專俾洋人食,堅難食架

      刪除
    2. 我本來都想問, 而家明哂

      刪除
    3. 其實我唔多想企呢個位影架,旁邊又冇哂唔背光嘅位。。。

      刪除
    4. 係呀,我都想問呀。。。。哈哈

      刪除
    5. 哈哈。。。見到hongkong大家都有反應。。。

      刪除
  2. d相色彩繽紛, 身歷其境一定好開心!

    回覆刪除
  3. 真喺好熱鬧呀!
    好豐富嘅巡遊,
    請問妳住喺德國何處??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,熱鬧又多嘢睇呀,我住Stuttgart架

      刪除
    2. 原來哩度喺汽車之城斯圖加特,前年嚟過,平治博物館!

      刪除
  4. 你真係好有心機影相,我通常都係睇就算 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未寫blog之前都冇心機影相架,依家當自己本日記簿就會有心機影囉

      刪除
  5. 回覆
    1. 真身好可愛架,似童話故事入面咁

      刪除