我的網誌清單

2014年10月29日星期三

义燒醬燒海鰻

好想食魚,蒸冇我份架啦,唔想煎,煎完廚房好大味架。
又唔想炆喎,想食香口啲、濃味啲。
決定整义燒醬燒蟮,冇蟮,只好用海鰻代替。


用鯰魚(catfish)應該唔錯,不過鯰魚個養殖環境受到好大抨擊,我好耐冇買啦。


自家豆醬炒靑椒茄子。



义燒醬燒海鰻


材料﹕ 
海鰻1kg
麻油1/4湯匙


調味: 
海鮮醬1湯匙
茄汁2湯匙

蜜糖1湯匙
生抽1湯匙
1/4湯匙
紹興酒2湯匙 
黑椒碎1/4湯匙


海鰻出水15秒,過冷河,抹乾水,
將所有調味拌勺,試味,
海鰻與調味拌勺入雪櫃2小時以上,
焗爐上層上火焗8-10分鐘,
反轉再焗8-10分鐘,或至全熟
灑上麻油。


我屋企冇义燒醬,如果你喜歡,可以加點呢。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個唔駛預你,少爺可能啱食喎

      刪除
  2. 你屋企一定好乾淨,哈哈…因你連煎魚也不想…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企.....算把啦.....哈哈…
      煎魚個味好難散,好多善後功夫......懶呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 蒸魚超like呀,但蒸魚啲魚要夠新鮮,呢度除咗去魚市場批發,其他啲都唔夠新鮮

      刪除
  4. 回覆
    1. 會惹味啲,用咗义燒醬啲冰鮮魚唔腥架

      刪除
  5. I like to use the toaster to grill too !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇toaster呀,有時焗少少嘢都要用大爐,其實唔多環保,我要儘量避免呢

      刪除
  6. 點解唔蒸得魚?因為王子怕腥?其實煎魚都唔係好大味呢!條海鰻好粗身喎, 一定啖啖肉, 對我黎講魚點整我都中意食, 所以戒肉容易但戒魚好難==

    回覆刪除
    回覆
    1. 相反呀,王子好鐘意蒸魚,但蒸魚啲魚要夠新鮮,呢度除咗去魚市場批發,其他啲都唔夠新鮮
      條海鰻超大,4塊已經1kg

      刪除
  7. 同我一樣境况... 我多數整西京燒, 或者香草焗, 無乜太多選擇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度除咗去魚市場批發,其他啲都唔夠新鮮,有時去到魚市場,佢又無啱蒸嘅魚喎

      刪除
  8. 條海鰻好厚肉喎,用叉燒醬煮好特別,
    味道似唔似鰻魚汁燒咁架?睇落好好味喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 條海鰻超大,4塊已經1kg啦,
      唔似鰻魚汁架,醬油味冇咁重,不過都係甜甜地,
      有時唔想食肉但又想食叉燒味嘅嘢,用啲實淨而厚肉嘅魚代替都幾好

      刪除
  9. 海鰻係點架? 我好似未見過有賣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 海鰻外型似蟮架,不過係海魚,冇蟮咁多油同滑,我估佢係門鱔呀

      刪除
  10. 我以前都常買catfish架, 後來知道個產地環境後就無再買啦.

    回覆刪除
  11. 雖然D人話鯰魚的養殖很污穢,不過我無見過,而且英國比入口,應該唔係咁差掛,我只買魚柳食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地電視有播呀,養殖環境很污穢,呢度都可以入口不過叫人少啲食囉

      刪除