我的網誌清單

2014年10月28日星期二

我的純釀醬油

真係令人興奮,我終於嘗試做了純釀醬油!
醬油可以速釀也可以純釀,速釀製作時間只需數日,純釀要幾個月甚至半年以上,市面上多數賣的,是介乎於速釀與純釀造之間嘅混和醬油,而且,不管純度多少,都可以稱為「純釀造」。真正純釀造醬油價值不菲,我也不肯定有否試過。
我做的是靜置釀造日本醬油,100%自然發酵,所用嘅時間比釀造中式醬油更長呢。


落足料去純釀,仲要耐心等候。
我要耐心等候,等候醬油嘅鮮味、鮮甜一點一滴跑出來。


上圖嘅醬油缸我是從慈善二手店買回來的。
很喜歡喔!想去再買一個差不多嘅。
點知。。。買咗呢個琺瑯鑄鐵鍋。


超新淨。。。
咁平,用黎粗用都抵呀!


18 則留言:

  1. 醬油都釀埋!!!!!好惦呀!有咩你唔識架!哈哈
    個醬油缸細細岩晒屋企用,期待成品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有唔識架!哈哈
      個醬油缸好cute,我好like呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 未知得唔得,希望成功啦,我好想食到真實嘅醬油呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個真係要等等等等呀,慢工出細貨

      刪除
  4. 我在這裡學了一種A貨醬油的做法,但一定要有自己的餐廳才可以做到,而這種醬油也很不錯,辦法很簡單,將燒叉燒或其他的燒味剩下的汁液放於鐵罐內,加水…於扒爐上(因為是長開的)日復日熬煮,總之有新的醬汁就加入,數天至十日八日,隔去油及雜質便是上好的醬油了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我學過呀,不過係跟日本啲串燒店同鰻魚店學架,方法差不多,做成燒烤醬油,會永遠不斷用架,老店先有

      刪除
  5. 好利害呀!好期待你的成品,黃豆是德國貨嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國啲法例唔使豆、穀物等列明產地架,但係要列明有冇基因改造,我淨知呢隻冇基因改造咋

      刪除
  6. 勁呀, 釀豉油 :) 發酵完要唔要曬呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本醬油唔使曬,中式醬油就要曬啦,
      但係日本醬油釀造時間比中式醬油長,可能要多1/3、一半甚至一倍時間呀

      刪除
  7. 回覆
    1. 當好熱愛一樣嘢嘅時候,就有追求、耐性同心機架啦
      我諗你嘅心機會多啲响甜品方面呢

      刪除
  8. 醬油都自己釀埋, 你駛唔駛咁勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲未知得唔得架,依家越來越反璞歸真呀

      刪除