我的網誌清單

2014年10月14日星期二

咸檸檬骨

我嘅自家醃製系列裡面,包括了咸檸檬。
我度少見柑桔,整唔到咸柑桔。
但係整到咸檸檬喎,早幾年冬天趁檸檬大造,平到冇朋友之際,做了幾樽。
如果未整過,可以試試 ,超容易:檸檬洗淨抹乾水切片/半,乾淨玻璃樽底鋪一層鹽,一層檸檬....最後以鹽封頂,放喺陰涼地方,一年後已經可以食用。
咸檸檬可以舒緩感冒喉嚨不適症狀,醃得愈耐、功效愈好。。。


入秋喉嚨易不適,用咸檸檬做餸,一舉兩得。


南印度咖哩。


咸檸檬骨。




咸檸檬骨


食譜:

材料﹕
排骨800g
水適量


調味:
咸檸檬茸1湯匙
韓國麵豉1湯匙
糖1-2湯匙
1/4湯匙



將所有調味拌勺,試味,
排骨與調味拌勺入雪櫃2小時以上,
燒熱易潔鑊,不加油煎排骨至焦黃 
加入適量水,略炒,加蓋用中火煮至收汁 ,試味。 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁你可以整番樽喎,咸檸七啲檸檬浸半年其實已經ok,出年就有咸檸七伴一丁啦

      刪除
  2. 我未試過整醃物,但勁有興趣整咸檸檬,唸起都香!星期日就整!係咪要去鈉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指去蠟?如果你買果啲檸檬有蠟,好多人會先去蠟,不過都有啲人唔會,因為啲蠟係food-grade架

      刪除
  3. 這個餸好創新,好特別,好想食 (流口水中)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個醬仲可用黎蒸魚,蒸烏頭同大蟮都好食架

      刪除
  4. 請問咸檸檬, 係咪西檸? 這個我想試試! :)

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我呢個已經浸到有果膠啦,無苦澀味,又溶溶地,我諗你屋企都有樽

      刪除
  6. 我也聽過咸柑桔功效, 以前很多家庭都醃一樽, 以備不時之需.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽過如果冇咸柑桔,用咸檸檬都得架,有一樽真係方便啲,你有冇自己醃?

      刪除
  7. 回覆
    1. 唔係架,好多用途架,你又整番樽啦,秋冬沖水飲舒緩感冒喉嚨不適,夏天整咸檸七消暑清熱氣

      刪除
  8. Hi Li J,
    那麼多咸檸檬菜色, 真是咸檸檬大全呀! 我又整先!
    請問: 檸檬要先用滾水浸一浸嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你買果啲檸檬冇蠟,就唔使啦。如果有蠟又想去咗佢,可以用熱水(水龍頭出果啲咁熱已經ok)+少少泡打粉,浸浸啲檸檬再用擦擦啲檸檬一會,再過水就ok啦

      刪除
    2. Li J, 唔該您!
      浸了, 明年夏天有得飲吧?! 可以久放嗎?

      刪除
    3. 如果想要〝舒緩感冒喉嚨不適功效〞,咁要一年以上,只係要個味例如整咸檸七,浸半年其實已經ok。
      咸檸檬基本上唔壞架,陳年咸檸檬(40年+)係非常少有同貴架。

      刪除
  9. 你真係釀好多嘢喎 :) 我可以慳返唔使整,我唔食鹹鹹酸酸嘅嘢 :) 哈哈 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多嘢冇得賣嘛,有都貴同含化學成份。。。自己唔釀冇得食。。。
      咸檸檬陣味真係唔係人人啱呢

      刪除