我的網誌清單

2014年10月13日星期一

火車博物館(2)

睇下啲貴族火車。
呢架係巴伐利亞國王路德維希二世架車,即係建新天鵝堡果個。
架車超豪呀。



有露台。


温室。


隨從個位。



客廳。




睡房。



Bismarck俾斯麥架車


客廳。


書房。


仲有其他火車。




昨天、今天。







銀河鐵道999?


希特勒時代。


戰後。



我地行咗兩個鐘,一半都未睇哂。。。


唔夠時間,要快快睇。





售票機。






自動賣書機。


磅都有。





服務台。



候車室。



博物館有一部分係講將來火車發展,冇時間睇。


其實仲有1/3未睇過,完全唔知係乜呢。。。個博物館真係好大呀。。。

16 則留言:

  1. 以前坐火車去旅行的都係上等人,好似皇宮呢。 我諗起 Oriental Express.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,博物館都係咁講,連啲second class同third class都好靚

      刪除
  2. 哩個火車博物館好特別, 我都好有興趣去睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多博物館其實我唔會去架,因為唔明呀,但係呢個好清楚易明呀

      刪除
  3. 真係唔同,坐這些去旅行一啲都唔怕悶 XD !

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有架,有時有啲special ride可以坐舊火車去旅行、玩半日

      刪除
  4. 哩度好正!
    簡直喺我鐵道迷天堂,
    可否俾個聯系資料我,
    網址?

    回覆刪除
    回覆
    1. 網址淨得德文咋,但博物館有英文audio guide。
      https://www.dbmuseum.de/museum_de/Unser_Haus/oeffnungszeiten_und_preise.html
      DB Museum除咗Nürnberg,Koblenz同Halle都有。

      刪除
  5. 回覆
    1. 超豪呀,不過佢冇命享呢。。。

      刪除
  6. 我兩豆去到呢個火車博物館應該會超興奮!

    回覆刪除
  7. 好豪華, 如果係強國, 會唔會又金又龍鳳呢

    回覆刪除
  8. 我度Sisi o個架都冇咁grand,只係似Bismarck o個架咋. btw咁多展品,二次大戰收咗o係邊???

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估收咗o係鄉下,好似話二次大戰主要係炸大城市喎

      刪除