我的網誌清單

2014年10月20日星期一

平遊布拉格(3)

Spanish Synagogue西班牙會堂



The Vltava伏爾塔瓦河。




 
對面好多天鵝。



薑餅係捷克名。


個樣實在唔錯。



錯嘅係:有得試食,試完你一定唔會買。。。





National Theatre維修中。



Dancing House跳舞的房子。


响超市見到呢個宣傳,又幾得意喎。
早排可樂咪有名字响罐嘅,呢個朱古力醬係送名字貼紙俾你自製。



王子的快樂時光,間超市勁大勁多包,又多新包試又平。




New Town Hall。



New Town其實都唔new架。




呢個可以上去,但好似唔夠穩固囉,搖搖下架。







12 則留言:

  1. 我都坐過觀光船遊河。條 Charles Bridge幾時都咁多人,我都來來回回行左好多次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我地都係响Charles Bridge不斷來來回回,我諗個個遊客都係咁!

      刪除
  2. 試完一定唔會買: kakaka
    D包冇遮冇掩,唔敢買喎.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 真係好難食,似濕咗、好勁香料嘅餅乾

      刪除
  4. 回覆
    1. ok喎,好抵食,又多未見過嘅新包

      刪除
  5. 回覆
    1. 就算買黎最多都係做裝飾,難食到即刻想lur呀。。。

      刪除
  6. 夏季過後, 布拉格仍然好多遊客喎, 好旺喎.

    回覆刪除