我的網誌清單

2014年10月8日星期三

啤酒節巡遊(2)

正!個包好好味!慢慢嘆。。。


係咩?好好味咩?我又食!
好難啦!撐大個口食快啲先!





灑麥。








原來示範打麥。








磨麵粉。





有麵粉可以焗麵包啦!




大大袋麵粉。



有麵包食。




玩氹氹轉。




示範打鐵。












本地名物尖椰菜。


新鮮刨尖椰菜沙律,又係有得食。






豬仔出場。









國寶出場。






呢架係?


係水車!



唔知係乜。。。












17 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地叫Imbiss,即係小食店。
      間嘢賣假中菜,專俾洋人食,仲堅難食。。。

      刪除
  2. swr有轉播? 出咗未? 有冇網上重溫?

    回覆刪除
    回覆
    1. 算係咁啦,幫你揾埋
      http://swrmediathek.de/player.htm?show=2c18a3d0-48aa-11e4-9146-0026b975f2e6

      刪除
    2. 大project呀,淨我見到已經8-9個攝影師,N個採訪員呀

      刪除
  3. 好正好正!!唔係純巡遊, 好新奇睇打麥!!又有麵包出爐!動物出場好壯觀!!!好想參加!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好多嘢睇,啲古物平時見唔到架

      刪除
  4. 施完肥再加咁多動物行過之後,一定要大清洗,哈哈 :)

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我其實唔知氹氹轉個原理係點,或者要問問王子,佢呢方面有研究

      刪除