我的網誌清單

2014年10月11日星期六

火車博物館(1)

路經紐倫堡,去咗一趟火車博物館。




用時間開始介紹。


呢架係煤車。


原來德國嘅火車歷史,係受英國利物浦至曼徹斯特鐵路(The Liverpool and Manchester Railway)嘅成功影響,有住响英國德國人將理念帶回國。


英國利物浦至曼徹斯特鐵路係世界上第一段有時間表、賣飛制度嘅雙軌客運鐵路。
當年嘅火車站。







响未用煤之前其實已經有鐵路,不過要用馬拉。



睇相見到建設鐵路嘅情況。




建設鐵路另一個大難題,係鐵路 
好多幅建鐵路圖則。


鐵路分段建設
第一階段。


第二階段。


第三階段。 


第四階段。


第五階段。


介紹鐵路鋼材。



古售票機。


古鉛筆刨。



呢架係。。。屎尿車!
因為火車系統比渠道系統出現得早,城市不斷擴大但缺乏渠道系統,出現咗衛生問題。
屎尿車出動,運啲黃金去鄉下埋咗佢。


示範換軚。



亦有介紹火車內設備嘅歷史,蒸氣暖爐。


emergency brake。


咁人有三急呢?咁就要响下一站落車,解決咗再搭下一架車。
車上便溺係大罪,會重罰架。


火車工作人員制服。


6 則留言:

  1. 咁一D強國人一旦坐時光機去左坐, 應該會被人拉呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我一路睇一路覺得諷刺的,18xx年呢度車上便溺已經會重罰,咁多年後竟然仲有人唔知。。。方便完仲可以昂然濶步咁走

      刪除
  2. 我好有興趣鐵路模型,
    所以我好喜歡有關鐵路的旅遊,
    我覺得德國哩方面博物館介紹好詳細易明!
    圖文模型都好豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲鐵路模型真係好精巧,我地睇到嘩嘩聲呀
      其實呢度除咗博物館,仲有古物火車遊,唔知你参加過未?啲古物火車會行返古鐵路,火車工作人員着返古制服,好有趣架。

      刪除
  3. 回覆
    1. 好睇又多解釋,5歐咋,坐db黎仲抵,平啲架

      刪除