我的網誌清單

2014年10月3日星期五

雜記

某兩日買餸,攞咗呢4罐嘢返屋企。
唔知裡面有乜,只知搖搖下,裡面好似有粒豆。


其實係車行開張兼宣傳佢架車。
周末帶住個罐去到先可以打開,睇睇有乜禮物。


因為要宣傳佢架車,仲可以選一盆仙人掌。


車行有3層,唔算大。


未開始玩。


天氣咁好,下一個節目係踩單車。
公園好大好清靜。



公園一邊貼住動物園,可以免費睇動物。
認出左面兩隻嗎?


係食蟻獸喔。




Alpaca羊駝。


儍樣!




温純樣!


和平共存。







望乜呢?




原來我背後有隻狗!






巨!


紅松鼠>>古惑仔一名。





仲有黑同灰松鼠,影唔到呀。



又係巨!




超好奇樣!





今天的小禮品。


14 則留言:

  1. 我呢度GAP新開都係用類似招數. 佢o係街派coupon,但係coupon冇講有乜jetso. 要開幕o個日拎張coupon去佢舗頭先知係乜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個招數我第一次見咋,我覺得幾特別,成日想知入面係乜

      刪除
  2. 回覆
    1. 冇咁濶佬呀,頭獎係兩日旅行咋

      刪除
  3. 法國車行咁多禮物,真喺大手筆,
    我至like架模型車!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都like架模型車!仙人掌都幾靚。

      刪除
  4. 正呀, 有得睇動物, 我超愛呀!!駱駝真身真係估唔到咁鬼大隻, 羊駝真係超超超可愛!!!!

    回覆刪除
  5. 好特別啊, 可以和平一齊. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇想到佢地可以咁和平一齊生活呢

      刪除
  6. 嘩,車行好大方喎!反而在我們呢邊都冇呢D,咁你開左D罐未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開左D罐啦,當場响車行度開,立即有禮物

      刪除
  7. 個公園平時係咪都係有得免費睇動物架? 定係因為個車行event先有咋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時都係免費架,可以邊行公園邊睇動物

      刪除