我的網誌清單

2014年10月4日星期六

紅咖哩靑口特長空心粉

呢個星期特別多跳樓貨,是日係靑口,產自荷蘭。
以前間超市啲靑口勁唔得,又咸又瘦,試咗幾次都係咁,blacklist佢!
見換咗供應商, 又試試。


抵食!




紅咖哩靑口特長空心粉。


靑口好得!


特長空心粉(long macaroni)好好食,彈牙架,要再入貨!


13 則留言:

  1. 嘩! 正價都平過我呢度Aldi嘅特價貨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度要幾錢1kg呀?

      刪除
    2. 特價要4歐1kg. 正價唔多知,因為我唔會買. heehee.

      刪除
  2. 回覆
    1. 隻紅咖哩顏色唔多深,不過好濃味架

      刪除
  3. 這隻空心粉好特別, 吸曬D汁, 正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 特長空心粉真係好有口感,一定會再買

      刪除
  4. 空心粉未食過, 中間索左汁,應該好好食。

    回覆刪除
  5. 通心粉我鐘意呀,紅喱辣唔辣架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得紅咖哩唔辣,但係好濃泰國香料味呀

      刪除
  6. 我煮親都係青咖哩, 好辣, 下次要試試紅咖哩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅咖哩冇青咖哩咁辣架, 柔和啲架

      刪除