我的網誌清單

2014年10月30日星期四

Vitelotte Potatoes

在超市見到Vitelotte Potatoes,仲用Halloween做宣傳。
Vitelotte Potatoes應該未响亞洲流行,未見有中文名呢。


小小的,極紫。


Vitelotte Potatoes原產自秘魯和玻利維亞, 自1850年以來開始在法國種植。在德國,Vitelotte Potatoes被稱為Truffle Potato(松露馬鈴薯)。這種馬鈴薯品種生得慢又低產量,所以比較少見,亦較昂貴。

我之前也在gourmet shop見過,太貴啦所以冇買。
今次價錢合理,要試試。

是日食wet-aged young bull pepper steak。


王子話想食medium rare。


佢食完自己果塊,唔夠喉,見佢咁like,我俾咗半塊佢。


配菜有兩樣。


上次整黑芝麻拔絲薯仔,今次用Vitelotte Potatoes再整。
看見那些拔絲嗎?


簡單sauteed vegetables。


巧。巧。食。呀。果然係gourmet!!正如網上說,Vitelotte Potatoes似栗子,帶nutty flavour(堅果味道)和栗子氣味。表面已經焦糖化,是脆的,內心似粉粉的栗子。
面有黑芝麻,好香。


第二日,立即去買多袋!

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果有地方種薯,我都想種呢隻呀

      刪除
  2. 我這邊也有類似的薯仔,是這裡的土人最愛吃的,我就不覺得怎樣好食,相信不是你說的那一種,但仍是賣得很貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫薯有好多品種,一般都係貴啲,不過未必特別好食呢
      呢隻係gourmet薯仔,食味真係好特別

      刪除
  3. 回覆
    1. 留意下吖,好特別好食呀,不過要睇名買,有好多似但不一樣嘅紫薯呢

      刪除
  4. 真喺未見過,
    似松露薯仔,有機會要見識下,
    好有創意,拔絲薯仔,超讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇松露味,但係似栗子+nutty flavour,好特別好食呀,
      呢隻拔絲薯仔唔使炸,方便又冇咁邪惡架

      刪除
  5. 好似蕃薯!真係聞所未聞, 好想試下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初以為係蕃薯,但係原來真係薯仔....
      試試用日本蕃薯連皮整,都好好食呀

      刪除
  6. 回覆
    1. 第一次响gourmet shop見,貴到嚇親,好深印象呀

      刪除