我的網誌清單

2014年10月9日星期四

自家製豆醬

我家有兩種豆醬:泰國豆醬及普寧豆醬。
因為兩種都有化學劑,吃完了打算以後不再買啦,嘗試用天然材料,自家製豆醬。
第一次做豆醬,屬實驗性質,做嘅份量唔多,裡面成份亦有分別,方便測試成品效果。


我做嘅豆醬比較稀,方便用來炒菜。
也沒有做太咸,方便用來做蘸醬。
這次加入了蒜粉及辣椒粉,成品便會帶蒜香及一點點辣。。。
呢個係day 2嘅樣。


王子愛吃原粒黃豆,我加了很多呢。


看!泡泡表示發酵正在進行中。


18 則留言:

  1. 成功左, 可以出個人品牌呀, hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇咁叻啦,現階段如果成功自製到好味又無添加豆醬,我已經好滿足啦

      刪除
  2. 又係自家製品,咁一定必屬佳品咯!

    回覆刪除
  3. 我都係咁諗,你可以出自家品牌, 做生意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇咁叻啦,不過我對研究無添加、天然食品呢方面真係有興趣呢

      刪除
  4. 回覆
    1. 普寧豆醬係潮州豆醬,點凍魚、煮餸都得,可以代替豉油。
      泰國豆醬差唔多,不過甜啲。

      刪除
  5. 嘩你好惦呀, 真係無唸過可以自己釀, 成功左會唔會公開食譜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇諗過呀,我估冇乜人會自己釀啦

      刪除
  6. 樣樣都自家製真係好, 真羨慕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當做實驗咁,成功咗嘅話,食材無添加之外,仲有滿足感呀

      刪除
  7. 每天要給它新鮮空氣發酵嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔使架,不過如果每天給它攪幾攪,個發酵過程會快啲架

      刪除