我的網誌清單

2014年10月1日星期三

平價晚餐

好似好豐富咁,其實這是一個由一堆跳樓貨煮成嘅晚餐。


無花果又平又大個,加上mozzarella orecchiette,做了個沙律。


買了跳樓貨奧地利麵團。


做了蕃茄香茅牛尾配奧地利麵團。


好淋好淋嘅牛尾,煮咗好耐好耐呀。


舊大豬肉有舊400g嘅豬骨,醃咸用黎煲粥。
趁仲有新鮮粟米,起咗啲粟米,煲粟米咸豬骨粥。


趁時令,最近多買無花果,用黎做無花果香蕉奶。


24 則留言:

  1. 回覆
    1. 用咗啦,但係都要成50分鐘。

      刪除
    2. 50分鐘都話長。。。。。

      刪除
    3. 我個pressure cooker勁架,連牛肚都係30分鐘內,用50分鐘我好似未試過呀

      刪除
  2. Serviettenknödel我o係d鄉下見過真係用餐巾捲起去烚架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇電視同雜誌都見過,都好多手工架

      刪除
  3. 我地上年去南德旅行時,都食過knödel,但唔喺好鍾意個口感,覺得好似濕咗隔夜麵包。Keke!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,佢真係濕咗隔夜麵包黎架!

      刪除
  4. 意大利麵團好特別,好想試,係咩口感架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係奧地利喔!有唔同口感同味道架,呢隻實啲,有啲有薯仔會鬆啲。
      我覺得有啲似食糭。

      刪除
  5. 呢餐我哋呢邊食就貴囉

    回覆刪除
  6. D芝士個樣好特別, 我初望以為係蒜頭啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. orecchiette係小耳朵嘅意思,隻芝士好好味呀

      刪除
  7. 我食過knödel, 麻麻地. 舊牛尾和豬骨粥啱哂我.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺好多亞洲人都麻麻knödel架

      刪除
  8. 真喺好有心思,
    諗到煮哩啲款式,
    我至like牛尾個款

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,我通常睇下有乜特別抵食,先再決定款式,當係一種自我訓練囉

      刪除
  9. 個沙律似大酒店水準,應該話呢餐都好似。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,有機會我想分享下個汁嘅做法,幾好味架

      刪除
  10. 無花果都幾貴,而且並不常有新鮮的,所以多數會去超市買乾貨來煲湯…
    哈哈!冇你嗰邊咁幸福呀,常常都有好多平靚正的…

    回覆刪除
    回覆
    1. 無花果今年好大個,多得土耳其農民
      我依家慳咗,準備冬天要用番出黎呢

      刪除