我的網誌清單

2014年9月30日星期二

焗沙茶花生醬骨

早上仲未決定晚餐食乜,去超市睇睇有冇跳樓貨先。
抵到冇朋友呀!


呢個仲要折完再折。




利用部份跳樓貨整晚餐。


南瓜大造,1個2kg先0.89歐,仲要係有機南瓜!
整咗紅洋葱南瓜泥。


韓式沙律。


焗沙茶花生醬骨,呢個好快會再整。


樣樣有啲最開心!



焗沙茶花生醬骨


材料﹕ 
排骨1kg


調味: 
沙茶醬2湯匙
花生醬1湯匙
韓國麵豉1 1/2湯匙
生抽3湯匙
1/4湯匙
2/3湯匙


 
將所有
調味拌勺,試味,
排骨切段與調味拌勺入雪櫃2小時以上,
焗爐220度,上層焗10-20分鐘,
轉上火5分鐘或至全熟


25 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,我check咗新鮮先買,次次都check清楚架

      刪除
  2. 日日咁多跳樓貨, 年終慳唔少,十分羨慕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家慳咗,入冬啲菜好貴,又要用番出黎啦

      刪除
  3. 早兩三年前我呢度間中都有超荀跳樓貨,但今年已很少見,是否經濟比前好咗?如今反而是些產能過剩的家庭用品,電器…價錢好像回到幾年前了…
    你做的排骨是自創的fusion 味道嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 產能過剩的家庭用品,電器我地好多,好平呀!
      排骨是自創的,味道似去打邊爐果個沙嗲湯底嘅香味。

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝多謝,真係抵呀,咁多都唔使3歐!

      刪除
  5. 本身唔係極愛南瓜, 但我相信個洋蔥南瓜泥會停唔到口!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子真係好鐘意洋蔥南瓜泥,佢唔多鐘意薯泥架

      刪除
  6. 請問南瓜泥要什麼調味? 想試試這個. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次調味都唔同,睇心情架。
      今次係黑椒碎、鹽同低脂沙律醬。
      我今次南瓜夠甜呀,如果你買嘅唔夠甜,落少少糖會好味啲。

      刪除
  7. 我鍾意食排骨, 啲肉黏住骨特別好食. 仲有牛尾...正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,啲肉黏住骨特別好食,啲軟骨都好好食呀
      牛尾我就好少買,唔常見到呢。

      刪除
  8. 沙茶醬加, 花生醬, 韓國麵豉醬我都有, 買啲排骨嚟試下先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道似去打邊爐果個沙嗲湯底嘅香味,我like架。

      刪除
  9. 我都買左排骨呀!正正正!

    回覆刪除
  10. Li J,個排骨真係冇得輸呀,
    濃味嘢芙芙好啱呢,可以整舊俾芙芙嘛?

    回覆刪除
  11. 今日跟你的食譜做了一個變奏版:焗沙嗲醬花生醬骨。
    其實是看到雪櫃裏十多瓶各式用了一半的醬料,不敢再買一瓶沙茶醬。那就把那瓶剰餘的沙嗲醬幹掉吧。
    結果: 超好味.......... 手指都想食埋!
    謝謝你源源不絕的和味食譜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你覺得好味就好啦!我最近都成日整呀,次次王子都狂食
      雪櫃多瓶我都怕架,冇哂位呢!

      刪除