我的網誌清單

2014年9月28日星期日

青蕃茄與公平蕉

去土超買餸,見有兩大箱青蕃茄。
究竟係未熟定真係食得嘅呢?
唔識又係問店員啦,原來有啲人真係鐘意食未熟嘅蕃茄,會特登買黎食。
未食過,又試試。


是日食素,用咗黎做沙律。


又煮咗鹽麴雜菜湯。


最近公平蕉宣傳好勁,响土超見到,竟然平到1歐1kg。


仲要係有機。



用黎整公平蕉奶,好味!



14 則留言:

  1. 唔明唔明,土超可以係Edeka?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係精明王子!好似話我度其中一個蔬果wholesaler係土耳其家族,佢供應俾各大超市,
      呢間土超係佢啲親戚,有靚貨剩會用跳樓價益佢地先

      刪除
  2. 你地的香蕉平時好貴架?英國有機和無機都差不多,68- 78 pence/ kg。我今日摘番茄時,鄰居說青番茄用來做chutney,平時唔食得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無機around 1.2歐/ kg,有機好似2歐/ kg,有機+公平再貴啲。
      我一直以為青番茄苦唔食得,土超話原來土耳其人會食架,味道仲幾好tim!

      刪除
  3. Fair trade 在我這邊比其它的貴,差不多要$4/kg, 但是一樣有得到很多人支持!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係咁,但係真係幾有意義呀!

      刪除
  4. 唔係話未熟蕃茄唔應該食咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直以為青番茄苦唔食得,响internet check過話唔係,仲好多食譜tim

      刪除
  5. 我都聽過話未熟蕃茄唔食得喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 响internet check過話唔係,仲好多食譜,有機會做做research先

      刪除