我的網誌清單

2014年9月6日星期六

佃煮靑椒

看日本電視,見啲住响鄉下嘅日本奶奶Obajan整佃煮靑椒,話好好食。
靑椒我愛吃,王子不愛,話有怪味,只愛吃紅黃橙椒。
Obajan話用佃煮方式,靑椒怪味會冇咗,氹小朋友食一流。
攪到我好想試試。


先黎蕃茄紅洋葱牛油果泥。呢個王子大愛,就算個佃煮靑椒測試失敗都仲有後備。


上次整佃煮魚個汁留起咗,今加入魚、靑椒同少少調味煮熟就得,啲靑椒淋反而好食喎。
測試大大大成功!王子食咗好多,話似意大利烤七彩椒crossover日本醬汁。


是日不能吃太飽,因為仲有焗奶黃飽。





9 則留言:

  1. 我想食個蕃茄紅洋蔥牛油果泥, 我好喜歡牛油果呢! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係好好味,快手又健康呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 你又整啦,奶黃飽失敗率好低架

      刪除
  3. 奶黃包, 呢個我想試整喎

    回覆刪除
  4. 响我屋企青椒都係得我食咋, 佢哋全部都唔食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得青椒好好食,依家好想食青椒釀魚肉呀

      刪除
  5. 多謝你!大家中秋節快樂!

    回覆刪除