我的網誌清單

2014年9月20日星期六

蕃茄蟹湯

煮餐家常菜。


一盒蟹好多,用啲黎煲我勁愛嘅蕃茄蟹湯先,清得黎又鮮。
用蟹湯泡飯堅好食。


為王子準備咗榨菜燕麥牛肉餅。
牛肉餅好易實架, 加咗燕麥就唔會啦。


清清地有碟菜。


家常菜大概也是如此吧。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢都覺,佢話佢啲同事响屋企冇啖好食架

      刪除
  2. 回覆
    1. 原來你度叫Kohl,我地叫Wirsing架。
      中式炒Wirsing要有特別方法先淋架,因為我度冇芥蘭賣,我好想食芥蘭就用Wirsing代替,
      後來check過先知佢地真係親戚黎架,唔怪得似似地啦

      刪除
  3. 我這裡的蟹很貴, 而且又細隻, 一年中都未必吃到一次....
    看到你整得咁多花款, 真係好羨慕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁奇?我見你度有海,環境又好,以為好多平蟹食架

      刪除
    2. 呢邊近南極,海水溫度比較冰冷,因此蟹的數量是少些。
      這裡不是沒有蟹,只是給強國人吃貴了,比如皇帝蟹就要$90一公斤,其牠普通的奄仔蟹(好細隻),每年也只得數個月,最好自己去網,有時也可捉到十幾公斤㗎,不過張網就慘啲,網完後便補餐死,所以已好耐冇去了,另一種水蟹雖然大隻些,便宜些,但冇肉又唔好食,所以除了落單否則便很難買到,同時也因海水凍,這裡只得南極燐蝦而沒有一般食用的海蝦,但龍蝦就十分多,不過貴得好驚人!

      刪除
    3. 原來係咁!多謝你細心解釋!

      刪除
  4. 回覆
    1. 好鮮好甜架,只係蕃茄+蟹+薑,買到蟹可以用啲試試呀

      刪除
  5. 其實我都未飲過蕃茄蟹湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鮮好甜架,又零油,用平蟹就得啦

      刪除