我的網誌清單

2014年9月2日星期二

烏蠅貼

响blog友度講起烏蠅問題。
我諗响歐洲生活嘅朋友一定會感受過,夏天有幾多烏蠅。
尤其天氣好有太陽,啲烏蠅就會出黎挑機。
當煮飯同食飯時更勁,湧哂過黎。
仲有盲頭烏蠅,經常撞過黎。
所以每逢初夏,各大超市會宣傳賣烏蠅貼同烏蠅拍。


入面有說明書。


1包12條,夠用1年啦。


烏蠅貼好似一張透明膠紙咁,頭尾冇黏性方便除落黎,中間有烏蠅餌,烏蠅食完便會死在窗旁,久不久用掃把掃走就可以。
烏蠅貼黏性弱,唔會黏到烏蠅,只有很小很小的昆蟲會被黏到。
烏蠅貼有苦味,不會吸引寵物及小孩,如果擔心,可以黏在窗的高處。


夏天高峰期,每數小時便有百多隻烏蠅屍體,王子常笑說我家窗邊是烏蠅墳場。
這星期天氣回暖,烏蠅又來了。。。
不只是夏天,其實只要天氣回暖有太陽,佢地就出現,所以一年四季大超市同個人護理店都有售。

20 則留言:

  1. 我都好吾鐘意見到佢地, 不過我用拍多.

    回覆刪除
  2. 這時候,又可以用手表演空中取物,哈哈!咁就唔使見到屍橫遍野…

    回覆刪除
  3. 我响英國住時唔覺有烏蠅問題喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 英國除咗蘇格蘭我都唔覺,我啲法意鄰居話佢地老家都係咁

      刪除
  4. 都幾方便, 屋企間唔中有烏蠅, 通常我用電烏蠅拍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗如果冇烏蠅貼,我都會用電烏蠅拍

      刪除
  5. 回覆
    1. 蚊好耐先有一隻,曱甴未見過呢

      刪除
  6. 幸好我以前都好少烏蠅, 所以我都未見過 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好彩! 個產品全國有售,所以應該好多人要用呀

      刪除
  7. 我以前黏蚊網,但天氣熱和抹窗,就要開埋另一邊窗,便要撕開蚊網,所以現在沒用了。烏蠅飛了入來,我趕回它出去,了事,然後,索性關窗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蚊好彩我地冇,同埋我鐘意望出去睇風景,同打開窗,有個網唔多方便呀

      刪除
  8. 如果係我99度, 用左佢, 會係烏蠅亂葬崗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日咁好天,我屋企真係烏蠅亂葬崗呀,如果唔用肯定成屋烏蠅呀

      刪除