我的網誌清單

2014年9月15日星期一

剌身任食

應承王子:幫我掘完韮菜,買多多剌身任佢食。
我好有口齒架,趁super sashimi仲有特價,又去買。


今次好大碟,除咗超頂級吞那魚刺身,仲有大帶子。


薯仔菜式在我家曝光率甚低,但係超市竟然大特價,賣1.5歐7.5kg。
7.5kg好多喎,但1.5歐又好抵喎,掙扎中。。。
跟自己說:花點心思,煮多啲不同口味,咁就唔會厭囉!就係咁, 王子幫我抬咗一袋返來。
於是,是日出現了不常見嘅日式薯仔沙律。


18 則留言:

  1. 薯仔真抵, 我呢度5kg 3 歐

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該當造呀,今個禮拜薯仔10kg 2歐,洋葱5kg 1.5歐,椰菜 10kg 3歐,紅蘿蔔 3kg 1歐
      平到冇朋友呀。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 依家食咗1/3,慢慢會响blog浮出黎啦

      刪除
  3. 請問點樣放置D薯仔先無咁快出芽啊?

    回覆刪除
  4. 我這邊超市間中有特價,仲便宜過你說的,但冇一次是好的,意思不是指薯仔爛,而係有大有細,又或三尖八角,同時亦要快些清理,否則便好易起芽,所以我寧願逐k逐k的買,因為可以邊隻靚揀邊隻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕品質差,一早吩咐王子要見到平靚正先買。
      我地平時冇咁平架,當造先有咋

      刪除
  5. 回覆
    1. 我地蔬菜四寶好平架:薯仔、洋葱、椰菜、紅蘿蔔

      刪除
  6. 7.5kg 真係好多喎 :) 我諗到可以整Kartoffelknödel, Kartoffelpuffer... 仲要咩可以整呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要啲心思,煮多元化啲,慢慢會响blog浮出黎啦

      刪除
  7. 流晒口水,我地呢三星期都係食意粉做主食,無啖好食呀。。。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 要保存得好+心思架,慢慢會响blog浮出黎啦

      刪除