我的網誌清單

2014年9月13日星期六

太平洋藍蟹

真係估佢唔到!果汁都有跳樓貨!


雖然冇我地買開嘅咁好味,但係咁平,照掃幾盒!


去西班牙超買魚,竟然連急凍太平洋藍蟹都有跳樓貨!一盒4.5歐咋。
呢類蟹我從未見過新鮮嘅,急凍嘅只有西班牙超、亞超先有。
洋超一定冇蟹賣,餐廳menu亦冇蟹食,大部份本地人係從未食過蟹架。


都好大隻。
絕對唔使同新鮮蟹比,一定冇得比!不過一盒4.5歐,仲想點呢?


是日煲粥炒麵。
王子公司有人請食下午茶,堅稱好飽,叫我預佢食幾啖麵得啦。
我俾佢跣過好多次啦,次次堅稱唔食最後狂食!即係我冇得食!
本來諗住煮2個麵餅,最後都係煮3個穩陣啲。


煲咗蟹粥。


仲有韮菜豉油皇炒麵。
用韮菜整豉油皇炒麵好香架,果位堅稱好飽嘅王子,索性全碟自己食哂。
最後我食得幾啖麵咋。


19 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,佢話正餐照食,但少食甜喎

      刪除
  2. 回覆
    1. 甜呀,我用咗好多蟹煮好少粥呢

      刪除
  3. 時時都有跳樓貨,真羨慕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排真係多跳樓貨,成日有得打斧頭!hehe.....

      刪除
  4. 你食蟹粥,王子食炒麵,最佳拍檔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想食蟹粥+炒麵架,唔夠佢快咋

      刪除
  5. 我有一朋友,他真的是大胃王,他說夠了之後,仍可以吃很多,他真是天生獨厚,成六十多歲一個人還可吃正常人三倍的份量…
    那麼我也試過整蠱他,將煮好的不全拿出來,因為他也是說吃過東西很飽,但最後,還不是拿所剩的一樣掃清,甚至連湯肉也吃埋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢係咪天生獨厚,食極唔肥?

      刪除
    2. 普通中等身材,佢真係食少啲都會瘦㗎!

      刪除
  6. 跳樓貨唔買真係對唔住自己

    王子好食得,同我家Honey一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 遇上跳樓貨唔買,返到屋企會後悔架
      我家王子話飽,但係又繼續食,我好多時冇得食架

      刪除
  7. 回覆
    1. 用特別方法煲,煲咗15-20分鐘咋

      刪除
  8. 好羨慕王子,好好口福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我羨慕你可以買法國海鮮呀!遲啲你執好間屋,熟咗d超市/街市,肯定多正嘢買!

      刪除
  9. 德國人係咪都唔鐘意食蟹呢, 我個德國friend就唔鐘意, 佢話太多功夫太麻煩喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我識好多係從未食過蟹架,食過果啲係因為去旅行試過,但都係唔鐘意,多功夫麻煩冇肉食喎。

      刪除