我的網誌清單

2014年9月27日星期六

青醬法國邊豆牛肉薄餅

火湖節見到檔木爐燒餅用法國邊豆同煙肉做燒餅,王子同我都未見過。
未試過又試試啦,反正法國邊豆大造,平到冇朋友,屋企常有。
其他都係清雪櫃:唔用煙肉用牛肉、倉底青醬、倉底Gouda cheese(豪達芝士)。


都係用簡易脆底薄餅方法整,由和麵至完成都只係用咗1小時。


要脆底加中間約0.5cm嘅麵芯,是我家的理想薄餅厚薄。


前幾天買了跳樓貨Merlot同Rosé俾王子。
我唔鐘意飲酒,撞手神咁買。
開咗支Merlot,王子話ok喎,咁有下次啦。


11 則留言:

  1. 請問你係超市買D跳樓貨架? 見你常常買到平野, 我又八卦下, 嘻. :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 跳樓貨我通常去Kaufland, Pennymarkt同Norma

      刪除
  2. 呢個薄餅toppings真係未見過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見,响internet check過話用法國邊豆做toppings係傳統做法喎

      刪除
  3. 早幾年前,我試吃過用藍草莓配雞肉的薄餅,酸甜度不錯,很好食。
    但用邊豆做就未試過,會不會好清寡呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍草莓配雞肉------幾得意喎!
      用淨邊豆會寡呀,加少少肉好好多。

      刪除
  4. 做咩你成日都買到跳樓貨咁好!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我附近超市真係多跳樓貨,差不多次次都有,慳唔少架!

      刪除
  5. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  6. 呢款topping幾特別, 未見過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見咋,話係呢度傳統做法喎

      刪除