我的網誌清單

2014年9月8日星期一

泡菜魚鍋

拍照前才發覺相機冇電,用後備相機,所以相片質素差了呢!


家中泡菜開始變酸,單吃會大酸,但很適合煮,煮過嘅酸味會變柔和。
是日做泡菜魚鍋。


煎得好樣衰嘅韮菜蛋捲,要再挑戰下!


王子好愛嘅蕃茄紅洋葱牛油果泥。


泡菜魚鍋剩下魚湯。
(呢兩張相好好多!)


隔日用來做了湯麵。



泡菜魚鍋


食譜:

材料﹕
魚600g
泡菜2/3杯
上湯1/2杯
蘿蔔半條切片
韓式紅辣椒粉1/2湯匙
2杯


調味: 
豉油1湯匙
1/4湯匙



魚洗淨切件,
鍋內加入蘿蔔片,加入水及上湯煮蘿蔔至半透明,
加入泡菜、紅辣椒粉、魚件及所有調味,煮魚至至熟,試味。


18 則留言:

  1. 下次再努力整蛋捲, add oil

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係大樣衰,下次會再試試

      刪除
  2. 自製泡菜, 叻叻! 請問自家泡菜可以放幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾個月都得架,有啲人想佢酸啲用黎煮餸,會特登等耐啲

      刪除
  3. 我啲韭菜都開始標出嚟啦

    回覆刪除
  4. 想請教蕃茄紅洋葱牛油果的食譜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅洋葱粒浸鹽水15分鐘,沖水瀝乾,
      加入蕃茄粒、低脂沙律醬、黑椒粒、少少鹽拌勺,
      加入牛油果拌至有點泥狀,灑上黑椒粒就得啦。

      刪除
    2. 謝謝您的分享。這星期六一定要試試。

      刪除
    3. 試試啦,生紅洋葱粒有時會有點辣,份量方面要注意呢

      刪除
  5. 啲湯酸唔酸架? 我好怕酸既泡菜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 酸味可以自己調,真係要睇泡菜有幾耐同落幾多。
      我都怕酸架,所以我唔會勁落,寧願尾段唔夠再加d泡菜。
      不過用咗酸泡菜煮,啲魚唔腥架

      刪除
  6. 我覺得呢度啲韮菜唔及香港嘅勁香呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲韮菜好似入口架,可能冇咁新鮮所以冇咁香呀

      刪除